Tøser :) Hjælp ang. frisyre ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Jeps - hjemmegjort, jeg er jo fattig pt...

Li' det?? Jeg er ihvertfald ikke gråhåret længere....

He he du er så sej

Jeg er jo også fattig , tør dog ikke klippe mig selv ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

.....

Muffi<3 skriver:

waw ,,, super flot   Det er lidt hen ala Pernilles bare med lidt længere pandehår og så striberne selvf. ikke ????

Jo det er lidt længere, og lidt mere markante etager + striberne selvfølgelig . Personligt kan jeg meget bedre lidt denne Rihanna frisure end Pernille Rosendals, men hver sin smag . Synes hvertfald at det blev et super flot resultat, og mit hår føles tykkere med Rihanna frisuren. Så fortryder ikke hår valget

Anmeld

20. marts 2011

Lady Marion <3

Mut skriver:

Jo det er lidt længere, og lidt mere markante etager + striberne selvfølgelig . Personligt kan jeg meget bedre lidt denne Rihanna frisure end Pernille Rosendals, men hver sin smag . Synes hvertfald at det blev et super flot resultat, og mit hår føles tykkere med Rihanna frisuren. Så fortryder ikke hår valget

Syntes også den er rigtigt flot   måske jeg skulle finde et billede af hende og tage med , den er mere blød i det ..

Anmeld

20. marts 2011

.....

Muffi<3 skriver:

Syntes også den er rigtigt flot   måske jeg skulle finde et billede af hende og tage med , den er mere blød i det ..

Ja, det synes jeg du skulle , jeg havde også et billede med af hende, dengang jeg skulle have den frisure. Synes hvertfald at håret føles lettere at gå rundt med + fyldigere

Anmeld

20. marts 2011

.....

Muffi<3 skriver:

Hvis du søger på google, under billeder på sætningen

"Rihanna live in manchester rehab"

Kommer der nok det bedste billede af frisuren, hvis du ruller ned til side 2, hvor billedet er lige under "side 2" sætningen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. marts 2011

Lady Marion <3

Mut skriver:

Hvis du søger på google, under billeder på sætningen

"Rihanna live in manchester rehab"

Kommer der nok det bedste billede af frisuren, hvis du ruller ned til side 2, hvor billedet er lige under "side 2" sætningen

Tak   den er super flot ..

Anmeld

20. marts 2011

.....

Muffi<3 skriver:

Tak   den er super flot ..

Så lidt

Håber at du bliver glad for frisuren

Anmeld

21. marts 2011

Chalala85

Muffi<3 skriver:

Man kan jo altid samle lidt af det i et spænde hvis det er helt galt ,,,,   tror jeg gør det i næste ugen

Jaaaa så skal vi se billeder, tror det vil være så fedt til dig.

Anmeld

21. marts 2011

Lady Marion <3

Billeder vil komme   Hvis det er pænt he he

Anmeld

4. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Muffi<3 skriver:

Jeg har fået voldsom lyst til at kaste mig ud i noget vildt , syntes jeg ...  Pernille Rosendahls korte page frisyre   (Hende fra x factor)  Hva syntes i , er det helt i skoven eller hva ??

Hvordan gik det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.