Tøser :) Hjælp ang. frisyre ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Mor til Mike

Muffi<3 skriver:

Jeg har fået voldsom lyst til at kaste mig ud i noget vildt , syntes jeg ...  Pernille Rosendahls korte page frisyre   (Hende fra x factor)  Hva syntes i , er det helt i skoven eller hva ??

Det ser FORFÆRDELIGT ud, jeg ville råde dig fra det, fuldstændig!

Du er simpelthen så smuk, så tror du skulle finde en rå hårfarve istedet, eller noget med noget pjusk..

Men det er jo en smagssag.

Held og lykke!

pregnancy due date

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

ekzunz

Muffi<3 skriver:

Jeg prøver sgu , det kan jo vokse ud igen ,, kan ikke rigtigt komme fra ideen igen

Jeg tror altså ikke du fortryder!  Og ja - det bliver jo hurtigt så langt at det bare kan ryge i en hestehale hvis du ikke synes det er sagen...

Jeg er blevet heeelt vildt mørkhåret....

Anmeld

20. marts 2011

Lady Marion <3

Misselbek skriver:

Det ser FORFÆRDELIGT ud, jeg ville råde dig fra det, fuldstændig!

Du er simpelthen så smuk, så tror du skulle finde en rå hårfarve istedet, eller noget med noget pjusk..

Men det er jo en smagssag.

Held og lykke!

pregnancy due date

Alle meninger er velkommen   Kan nemlig heller ikke finde ud af om den bare er for speciel ,,, Hårfarven forbliver min egen , nærmest Pernilles farve og vil ikke have rigtigt kort hår ,,, Havde også overvejet Pernilles page bare noget længre (så det selvf heller ikke page mere )

Anmeld

20. marts 2011

.....

Muffi<3 skriver:

Jeg har fået voldsom lyst til at kaste mig ud i noget vildt , syntes jeg ...  Pernille Rosendahls korte page frisyre   (Hende fra x factor)  Hva syntes i , er det helt i skoven eller hva ??

Jeg havde samme lyst som dig sidste år. Havde langt hår i forvejen, og det var blevet rimelig slidt, så fik det klippet til denne Rihanna frisure + farvet det sort med røde striber i.

http://www.youtube.com/watch?v=eIW5NF_Jww0

Synes det var dejligt at prøve noget nyt, så synes da helt klart at du skal springe ud i det

Anmeld

20. marts 2011

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Jeg tror altså ikke du fortryder!  Og ja - det bliver jo hurtigt så langt at det bare kan ryge i en hestehale hvis du ikke synes det er sagen...

Jeg er blevet heeelt vildt mørkhåret....

Er du blevet mørkhåret ??

Det da sikkert fint , kan du ikke lide det ??

Har du selv farvet ?? 

Anmeld

20. marts 2011

Maalene

Muffi<3 skriver:

Nice   kaster mig ud i det

Sådan

Glæder mig til at se billeder af de færdige resultat

Anmeld

20. marts 2011

Fru Dinesen

Uhh glæder mig til at se billeder ... 

Anmeld

20. marts 2011

ekzunz

Muffi<3 skriver:

Er du blevet mørkhåret ??

Det da sikkert fint , kan du ikke lide det ??

Har du selv farvet ?? 

Jeps - hjemmegjort, jeg er jo fattig pt...

Li' det?? Jeg er ihvertfald ikke gråhåret længere....

Anmeld

20. marts 2011

Lady Marion <3

Mut skriver:

Jeg havde samme lyst som dig sidste år. Havde langt hår i forvejen, og det var blevet rimelig slidt, så fik det klippet til denne Rihanna frisure + farvet det sort med røde striber i.

http://www.youtube.com/watch?v=eIW5NF_Jww0

Synes det var dejligt at prøve noget nyt, så synes da helt klart at du skal springe ud i det

waw ,,, super flot   Det er lidt hen ala Pernilles bare med lidt længere pandehår og så striberne selvf. ikke ????

Anmeld

20. marts 2011

Mor til Mike

Muffi<3 skriver:

Alle meninger er velkommen   Kan nemlig heller ikke finde ud af om den bare er for speciel ,,, Hårfarven forbliver min egen , nærmest Pernilles farve og vil ikke have rigtigt kort hår ,,, Havde også overvejet Pernilles page bare noget længre (så det selvf heller ikke page mere )

Synes bare de der page frisure er forfærdelige grimme! Min veninde fik det, og hun var tudefærdig bagefter .. det var SÅ gyseligt! Men ja, du ved jo bedst selv hvad der klæder dig :-) Men synes også du skal beholde din længde, det der korte page hår er altså ikke særligt kønt.

pregnancy due date

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.