Trendsales eksperter - HJÆLP MIG LIGE.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2008

eliasogmor

ja og hvis der kommer bud på igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2008

Pia.

eliasogmor skriver:

Okay ... tusind tak for hjælpen...

Anmeld

14. oktober 2008

Pia.

eliasogmor skriver:

Lige mig igen.... Snart helt pinligt som jeg spørg....

Hvis vi så siger at sættet bliver mit, hvordan gør man så med betaling, får jeg hendes kontonummer eller hvordan - er der en bestemt måde man kan gøre det på - kan læse lidt forskelligt, men har jo ikke rigtig sat mig ind i det....

Anmeld

14. oktober 2008

Skovurt

Altså man kan (og skal synes jeg) vælge at overføre penge fra sin bank til sin TS konto (det koster et eller andet lille beløb) og så laver man en TS handel - som betyder at køberen får en mail med sælgerens adresse, telefonnummer og mail - og omvendt så får sælgeren informationerne om køber. Derved bliver man lidt mere "sikret" (synes jeg).

Men nogle foretrækker ganske enkelt at lave en bankoverførsel - hvor sælger sender kontonummeret til køber, og så klarer de den derfra

Tshandel koster 3%, og tit ønsker sælger at det er køber der betaler det (det skriver de som regel i annoncen)

Anette
- håber det var forståeligt

Anmeld

14. oktober 2008

Pia.

Chrautwald skriver:

Altså man kan (og skal synes jeg) vælge at overføre penge fra sin bank til sin TS konto (det koster et eller andet lille beløb) og så laver man en TS handel - som betyder at køberen får en mail med sælgerens adresse, telefonnummer og mail - og omvendt så får sælgeren informationerne om køber. Derved bliver man lidt mere "sikret" (synes jeg).

Men nogle foretrækker ganske enkelt at lave en bankoverførsel - hvor sælger sender kontonummeret til køber, og så klarer de den derfra

Tshandel koster 3%, og tit ønsker sælger at det er køber der betaler det (det skriver de som regel i annoncen)

Anette

Jo tak, det var det bestemt, forstod det godt... men jeg skal vel vente og se hvad sælger ønsker altså hvis sættet bliver mit....

Puha, man skal lærer meget....

Tak for din hjælp...

Anmeld

14. oktober 2008

Skovurt

PiaR skriver:

Chrautwald skriver:

Anette

Jo tak, det var det bestemt, forstod det godt... men jeg skal vel vente og se hvad sælger ønsker altså hvis sættet bliver mit....

Tak for din hjælp...

Som regel står det oppe i den der boks med oplysninger - nederst til højre mener jeg. Hvilken betalingsform hun ønsker.

Men ja, ellers vent - eller skriv og spørg :D

Anette

Anmeld

14. oktober 2008

Skovurt

Nå ja, hoppede lige ind og kiggede på tråden - hun ønsker TS handel eller forudbetaling, så det er nok mest op til dig hvilken af de to du helst vil (som sagt koster det lidt - muligvis er det 2% at sætte penge ind, og så koster det så 3% at handle - som hun nok ønsker at du skal betale)

Anette

Anmeld

14. oktober 2008

Pia.

Chrautwald skriver:

PiaR skriver:

Chrautwald skriver:

Anette

Tak for din hjælp...

Som regel står det oppe i den der boks med oplysninger - nederst til højre mener jeg. Hvilken betalingsform hun ønsker.

Men ja, ellers vent - eller skriv og spørg :D

Anette

Nu sender jeg dig lige et link - kan du evt. se det ?? ved ikke helt hvor du mener det står ??

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=11074819&forum=351&road=sort_gallery&status=1&search=;bi=128;i=1;f=351);s=104;

Anmeld

14. oktober 2008

Pia.

Tror jeg har fundet det.... under handelsformer...

Anmeld

15. oktober 2008

Skovurt

PiaR skriver:

Tror jeg har fundet det.... under handelsformer...

Ja - nemlig.

Bare mig der ikke var helt vågen

Men ja, det er en jungle at finde ud af alle de forskellige ting, nu er det 100 år siden jeg selv har brugt siden, men kan huske at jeg fandt det meeeget stressende at finde ud af i starten
- men når man så er kommet ind i det, så bliver det vanedannende.

Anette
- håber du får dit sæt, det er jo mægtig fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.