Trendsales eksperter - HJÆLP MIG LIGE.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.522 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. oktober 2008

Pia.

Nu har jeg budt på et sæt fra IdaT - hvad så nu....
Ååå er så ny der inde, så ved ikke hvordan det forgår....

Se evt. her :o)

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=11074819&forum=351&road=sort_gallery&status=1&search=;bi=128;i=1;f=351);s=104;

Knus Pia, som håber en af jer kan hjælpe mig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2008

Pia.

Hov kan I læse mit indlæg syntes det hoppede ud under reklamen....

Anmeld

14. oktober 2008

eliasogmor

jemen nu venter du på svar fra sælger..du kan gå ind under besvarelser under min konto, hvis du er online eller kommer der en mail på din mailadr hvis du ikke er på...

Anmeld

14. oktober 2008

eliasogmor

hvorfor hopper det ud?

Anmeld

14. oktober 2008

Astrid P

Sørg for at sidde klar i morgen aften kl 21, hvis der så er en der byder lige inden 21, så kommer der 5 minutter ekstra på lukketiden, så evt. overbydere har en chance. Så du sidder klar og opdaterer jævnligt omkring kl 21, og hvis ingen andre byder inden da, så er sættet dit... Giver det mening?

Anmeld

14. oktober 2008

eliasogmor

okay hun har sat luk på i morgen kl 21 + 5 ..
dvs at hun lukker for bud kl ni
og hvis der ikke er nogen der byder højere
blir det din..men hvis der er nogen der byder
i sidste øjeblik altså inden 21.01 f.eks
så er det den der byder højst 21.05 der får den.

Anmeld

14. oktober 2008

Pia.

Astrid P skriver:

Sørg for at sidde klar i morgen aften kl 21, hvis der så er en der byder lige inden 21, så kommer der 5 minutter ekstra på lukketiden, så evt. overbydere har en chance. Så du sidder klar og opdaterer jævnligt omkring kl 21, og hvis ingen andre byder inden da, så er sættet dit... Giver det mening?

Okay på den måde... jamen så må jeg jo sidde og holde godt øje i morgen...

Det er da helt spændende...

Knus Pia.

Anmeld

14. oktober 2008

Pia.

eliasogmor skriver:

jemen nu venter du på svar fra sælger..du kan gå ind under besvarelser under min konto, hvis du er online eller kommer der en mail på din mailadr hvis du ikke er på...

iii hvor er det spændende.... Nu håber jeg bare det bliver MIT sæt.... har aldrig prøvet det før, det er jo helt sjovt at handle på denne her måde... men nok sjovere hvis det bliver mit...

Anmeld

14. oktober 2008

eliasogmor

PiaR skriver:

eliasogmor skriver:

iii hvor er det spændende.... Nu håber jeg bare det bliver MIT sæt.... har aldrig prøvet det før, det er jo helt sjovt at handle på denne her måde... men nok sjovere hvis det bliver mit...

ja men pas på man blir afhængig..det er ligesom en plade chokolade der kalder, selvom den ligger på tanken og baby sover

Anmeld

14. oktober 2008

Pia.

eliasogmor skriver:

PiaR skriver:

eliasogmor skriver:

ja men pas på man blir afhængig..det er ligesom en plade chokolade der kalder, selvom den ligger på tanken og baby sover

Ja det kunne jeg godt forstille mig... det giver helt kriller i maven nu... og jeg syntes der er lang tid til i morgen... får jeg en mail hvis hun svare mig tilbage ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.