Se lige her, har I set det før?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

L.J.L

R&N skriver:

Altså det gør Nicolai også.. Men slet ikke så meget... Jeg må heller ikke røre hans mave

hmm men noglegange kan man jo godt blive så oppustet så det næsten gør ondt i maven, det kender vi jo også fra os selv.

Kan du ikke give ham noget svedskegrød til den hårde mave så han lettere kommer af med noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Halbschön

linselouise skriver:

hmm men noglegange kan man jo godt blive så oppustet så det næsten gør ondt i maven, det kender vi jo også fra os selv.

Kan du ikke give ham noget svedskegrød til den hårde mave så han lettere kommer af med noget?

Jeg gav ham lidt lactulose i aftes

Anmeld

21. marts 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Sådan ser Nicklas også tit ud..... Jeg har aldrig tænkt over om det er fordi der er noget galt. Han klager ikke over ondt i maven eller noget, såå.....

Anmeld

21. marts 2011

Halbschön

Fru Nielsen skriver:

Hejsa

Sådan ser Nicklas også tit ud..... Jeg har aldrig tænkt over om det er fordi der er noget galt. Han klager ikke over ondt i maven eller noget, såå.....

Nicolai blir som regel også lidt tykkere med strutmave, når han har spist... Derfor lagde jeg heller ikke noget i det til at starte med.. Men den var virkelig tyk igår, og jeg måtte ikke røre hans mave, hvilket han normalt elsker

Anmeld

21. marts 2011

Carina:-)

Jeg ville runde lægen-Ikke fordi han har en lille tyk mave,men sammeholdt med at du ikke må røre den.

Det kunne tyde på at han måske har ondt.

Anmeld

21. marts 2011

Halbschön

Carina:-) skriver:

Jeg ville runde lægen-Ikke fordi han har en lille tyk mave,men sammeholdt med at du ikke må røre den.

Det kunne tyde på at han måske har ondt.

Havde kontakt med vagtlægrn i aftes, først ved opkast eller feber ville de se ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.