Se lige her, har I set det før?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Halbschön

Hej piger..Min basse går og bliver tyk.. Det vil sige bare lige i dag.. Han har haft lidt hård mave den seneste uge, men han er kommet af med noget mellem 4 og 9 gange dagligt, så jeg har ikke gjort yderligere end at undgå mad der gir hård mave, og så ha jeg givet ham lidt flere rosiner end normalt.. De første billeder hvor han har tøj på er normale billeder.. De tre han har bar mave er fra i aften.. Har I set det før, at de blir så udspilet? Jeg er på fra min iPhone, så kan ikke selv ligge billeder ind, så dem kommer Tanja med (lillespurv)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Dansker I Holland

R&N skriver:

Hej piger..Min basse går og bliver tyk.. Det vil sige bare lige i dag.. Han har haft lidt hård mave den seneste uge, men han er kommet af med noget mellem 4 og 9 gange dagligt, så jeg har ikke gjort yderligere end at undgå mad der gir hård mave, og så ha jeg givet ham lidt flere rosiner end normalt.. De første billeder hvor han har tøj på er normale billeder.. De tre han har bar mave er fra i aften.. Har I set det før, at de blir så udspilet? Jeg er på fra min iPhone, så kan ikke selv ligge billeder ind, så dem kommer Tanja med (lillespurv)

Billeder ??

Anmeld

20. marts 2011

Halbschön

NR3ønskebarn skriver:

Billeder ??

Tanja er ved at ligge dem ind

Anmeld

20. marts 2011

Dansker I Holland

R&N skriver:

Tanja er ved at ligge dem ind

Ahh ok Smiler

Anmeld

20. marts 2011

Maja88

hvis han kommer af med noget 9 gange dagligt kunne det da godt tyde på forstoppelse...

jeg havde selv forstoppelse efter mit kejsersnit og lignede faktisk ikke der var kommet noget barn ud før en uge efter hvor min mave gik i orden igen... tabte 6kg på en dag faktisk

Anmeld

20. marts 2011

Koen.

før
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. marts 2011

Koen.

efter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. marts 2011

Koen.

Håber det er gjort rigtigt, computeren valgte at strejke og babyen valgte at vågne såundskyld vente tiden

Anmeld

20. marts 2011

L.J.L

R&N skriver:

sådan ser Lauritz også ud når han lige har spist, tror ikke du skal være nervøs for det.

Anmeld

20. marts 2011

Halbschön

linselouise skriver:

sådan ser Lauritz også ud når han lige har spist, tror ikke du skal være nervøs for det.

Altså det gør Nicolai også.. Men slet ikke så meget... Jeg må heller ikke røre hans mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.