N&J skriver:
Så fik jeg svaret på mit spørgsmål.. da jeg læste hele tråden.
Du må ikke skrive ukendt far på, så vil du blive indkaldt i retten og kan i sidste ende, ende med at betale bøder og diverse fordi du ikke vil sige sandheden - jeg tror desværre ikke du kan komme udenom det.
Min datters far truede med at slå sig selv ihjel hvis jeg skrev ham på - men det blev sagt i afmagt.
Men de trusler han er kommet med er så voldsomme at du ikke kan gøre andet end at handle - men hvis du er bage for hvad kan finde på, hvad med så bare at skrive til ham næste gang, at hvis han ikke stopper lige nu, så melder du ham til politiet, så er det jo ham der ødelægger sit eget liv - ikke dig, for det er på ingen måder okey at han truer dig for at slippe for det ansvar som også er hans, ellers prøv mødrehjælpen og hør dem hvad de tænker - også fordi der selvfølgelig er det yderlig aspekt at han har en anden kulturel baggrund - det kunne jo være de havde nogle gyldne råd..
jeg har os sagt til ham en gang , jeg har optaget dig , og jeg melder dig til politiet . der blev han også mere rolig og snakkede stille osv .. men det har han fuldkommen glemt .
og hvis jeg endelig skulle melde ham , så ligemeget om det var hans egen skyld , ville han jo føle det var mig som ødelagde hans liv .. og det har han os mindet mig om mange gange , at det slipper jeg ikke godt fra .. han har sagt at han vil komme og gøre noget ved mig en gang om ugen
.. det er bare ikke rart ..
også det at han måske har mulighed for at kunne søge fælles forældremyndighed .. hvis han nogensinde skulle få lyst til det ,selvom det ikke er sandsynligt .. så skulle hun hen til en mand som kan finde på at gøre hende ondt :-s
det er lidt af en svær situation ..
hvis man vælger ikke at oplyse faderen , sker der så noget , andet end evt bøde ? ved du det?
Anmeld