Okay, tak for svar
..
Så man kan ikke undgå at faderen får nogle breve vedrørende dette ? hvis du ved sådan noget .. 
Nej, det vil du på ingen måder kunne undgå, må jeg spørge om det er fordi du fysisk er bange for ham eller hvorfor du ikke ønsker han skal have nogle breve?
Du har ifølge lovgivningen pligt til at oplyse om hvem faderen/fædrene er/kan være, og så vil man sende de papirer videre, også selvom du vælger pengene fra ham fra, fordi loven er strukket sådan sammen at han har ret til sit barn ligeså meget som du har, derfor vil jeg for din egen skyld (hvis det er fordi der er forhold som gør at du mener dit barn vil være i fare, hvis far er involveret) kontakte statsforvaltningen og spørge dem hvordan du skal forholde dig, Mødrehjælpen er også rigtige hjælpsomme (de hjalp mig med at få styr på en masse - i starten af min graviditet), og ellers må du jo bare spørge løs herinde, vi er en del der har haft vores del af problematikker med fædrene til vores dejlige guldklumper - og hele graviditets processen og faderens til tider modvilje til at blive skrevet på papirer osv. kender en del af os også til..

Anmeld