Helt ny barnevogn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. marts 2011

4kløver

mrsminimus skriver:

Helt ny barnevogn sælges, mærket er marolle, der er lift, regnslag, myggenet, og pusletaske med. Den er sort med sølv stel og meget velegenet til en lille bil. Sælges pga. spontan abort. Ny pris var 3400,-

Pris havde regnet med 2500-2800

Men kom med et bud...

Hvis der er nogen der er intereseret kan vi muligvis levere den da vi kommer meget rundt i landet.

sådan en har jeg i rød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

mor_sabina

Puha det er jeg virkelig ked af at høre. Stort

Jeg har sendt min veninde en besked, måske hun kunne være interesseret.

Anmeld

26. marts 2011

mrsminimus

takker for alle jeres svar... og 1000 tak fordi du har sagt det videre, vil nemlig bare gerne af med den så den ikke skal stå der... Og det er en virkelig god vogn...

Anmeld

26. marts 2011

L-Mortil3

Først, et stort kram, det må bestemt ikke være nemt!!!

----

Det er dælme en fin vogn, ville ønske jeg kunne rive så mange penge ud af budgettet på en gang, for vi mangler en ekstra vogn til lillebror, da storebror stadig bruger sin.

Håber hurtigt du får den solgt, så i ikke behøves at mindes hver gang i ser den!

Igen stort kram!!

Anmeld

26. marts 2011

Nadia&Daniel

til dig..

Er ikke interesseret i barnevognen - fordi vi har den selv. Vil bare lige fortælle en ting: DEN ER FANTASTISK denne barnevogn, vi har haft den i 5 mdr. og har ikke haft nogle problemer med den. Er virkelig glad for den til Laura..

Anmeld

27. marts 2011

håber snart det er os

Hvor bor du

Anmeld

27. marts 2011

Camilla Jensen

Hej

Har du fået solgt barnevognen?

Anmeld

27. marts 2011

kiwifrugten

Hejza kan du evt holde den til i morgen? Skal nemlig lige se om pengene kan skaffes og det ved jeg først i morgen?

Anmeld

28. marts 2011

mrsminimus

tak for alle jeres svar... den er ikke solgt... tjekker min profil igen i mogen aften da jeg rejser hjem fra grønland i morgen... så hvis der er nogen af jer der finder ud af i gerne vil købe den vil i så ikke smide en besked herind så jeg kan se i er interesseret og evt. nummer så jeg kan få fat i jer

stort kram til jer alle

Anmeld

28. marts 2011

kamtok

mrsminimus skriver:

tak for alle jeres svar... den er ikke solgt... tjekker min profil igen i mogen aften da jeg rejser hjem fra grønland i morgen... så hvis der er nogen af jer der finder ud af i gerne vil købe den vil i så ikke smide en besked herind så jeg kan se i er interesseret og evt. nummer så jeg kan få fat i jer

stort kram til jer alle

Det er en rigtig god idé at citere de forskellige der har skrevet vedr. annoncen, ellers kan de ikke se at du har skrevet..

Held og lykke med salget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.