Helt ny barnevogn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.707 visninger
22 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

mrsminimus

Helt ny barnevogn sælges, mærket er marolle, der er lift, regnslag, myggenet, og pusletaske med. Den er sort med sølv stel og meget velegenet til en lille bil. Sælges pga. spontan abort. Ny pris var 3400,-

Pris havde regnet med 2500-2800

Men kom med et bud...

Hvis der er nogen der er intereseret kan vi muligvis levere den da vi kommer meget rundt i landet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Albatrossen

mrsminimus skriver:

Helt ny barnevogn sælges, mærket er marolle, der er lift, regnslag, myggenet, og pusletaske med. Den er sort med sølv stel og meget velegenet til en lille bil. Sælges pga. spontan abort. Ny pris var 3400,-

Pris havde regnet med 2500-2800

Men kom med et bud...

Hvis der er nogen der er intereseret kan vi muligvis levere den da vi kommer meget rundt i landet.

Hej

Først og fremmest gør det mig meget ondt at høre med SA, jeg håber du holder skruen i vandet selvom det må være meget hårdt!

Kan du sætte billede på ??

Mange Kærlige tanker herfra

Anmeld

20. marts 2011

mrsminimus

jo det går men vil ikke have barnevognen stående mere så den er rigtig fin og god. og tak for din besvarelse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. marts 2011

mrsminimus

kunne du måske være interesseret??? Den er som sagt rigtig fin det er bare det at vi ikke rigtig har brug for den nu...

Anmeld

20. marts 2011

Anitta Kristiansen

mrsminimus skriver:

kunne du måske være interesseret??? Den er som sagt rigtig fin det er bare det at vi ikke rigtig har brug for den nu...

en rigtig fin barnevogn og ked af med SA.  tør dog ikke købe allerede nu, før jeg er helt tæt på baby skal ud. håber du finder en anden

Anmeld

20. marts 2011

mrsminimus

takker... Hvornår er du sat til???

Anmeld

23. marts 2011

Albatrossen

mrsminimus skriver:

Hej Igen

undskyld at jeg først vender tilbage nu.

Vi må sige nej tak den ser ellers god ud, men vi vil gerne have en med punkterfri dæk og nogle andre bremse mekanismer

Håber du får den solgt hurtigst muligt

Anmeld

24. marts 2011

mrsminimus

den skulle gerne have pukterfrie dæk... 

Anmeld

24. marts 2011

mrsminimus

men det andet kan jeg ikke klare men tak for dit svar...

Anmeld

24. marts 2011

Oliver,Troia&Wictor

er ked af at høre med sa....

vil bare sige jeg kan anbefale denne vogn...har selv en den har jeg brugt til 2børn og bruger den oz til den kommende.... den er virkelig holdbar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.