AT skrive blog..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.775 visninger
39 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Vial

Hej damer

Jeg har i dag oprettet en blog. Synes, at det er lidt mærkeligt og en aneles navlebeskuende, men jeg ELSKER at skrive og fortælle om mine børn..

Blogger I? og i så fald vil i så sætte et link. Det kunne være hyggeligt at se, synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

sedde

Jeg blogger også.

Om sladder i vores lille by, mine børn og hvad der ellers rør sig.

Anmeld

20. marts 2011

sedde

Dagligdagen i Løvel

her kom linket

Anmeld

20. marts 2011

mor_sabina

KaMa skriver:

Hej damer

Jeg har i dag oprettet en blog. Synes, at det er lidt mærkeligt og en aneles navlebeskuende, men jeg ELSKER at skrive og fortælle om mine børn..

Blogger I? og i så fald vil i så sætte et link. Det kunne være hyggeligt at se, synes jeg.

Åhh endnu en der blogger. Hver gang der dukker sådan et indlæg op så tænker jeg, nå ja det ville jeg jo også igang med (og det er 2 år siden)
NU gør jeg det altså

Jeg vil bruge wordpress fr den kender jeg.

Anmeld

20. marts 2011

Vial

sedde skriver:

Dagligdagen i Løvel

her kom linket

Den må jeg lige snage i. Der er intet som lidt sladder.

Jeg kender ikke så mange i min by, så jeg kommer nok ikke til at være storleverandør på den front.. haha

Anmeld

20. marts 2011

Vial

mor_sabina skriver:

Åhh endnu en der blogger. Hver gang der dukker sådan et indlæg op så tænker jeg, nå ja det ville jeg jo også igang med (og det er 2 år siden)
NU gør jeg det altså

Jeg vil bruge wordpress fr den kender jeg.

Jeg tror, at det bliver rigtig sjovt at blogge.

Elsker at skrive, og nu har jeg en del timer om aftenen, hvor børnene sover. Der er min computer jo min bedste ven...

Det er bare svært at starte det op, synes jeg. "Øh, hej jeg hedder Karina" haha.

Anmeld

20. marts 2011

Clisolka

KaMa skriver:

Hej damer

Jamen jeg kan også komme med et link 

http://bbybitchsblog.blogspot.com/

Jeg ææælsker at blogge - og her kan jeg brokke mig og fortælle hele verden om min baby (uden nogle brokker sig over at være træt af at høre om baby) 

Anmeld

20. marts 2011

Clisolka

KaMa skriver:

Det er bare svært at starte det op, synes jeg. "Øh, hej jeg hedder Karina" haha.

Jamen når først man er startet op, så kan man ikke lade være igen 

Anmeld

20. marts 2011

mor_sabina

KaMa skriver:

Jeg tror, at det bliver rigtig sjovt at blogge.

Elsker at skrive, og nu har jeg en del timer om aftenen, hvor børnene sover. Der er min computer jo min bedste ven...

Ja det er nok rigtigt. Tror jeg vil starte med lidt baggrund. Så phillip fra lille til nu og Jullian og så skal det kmme som en slags dagbog

Synes det tager en evighed at komme igang og det driller

Du prøver jeg blogspot istedet

Anmeld

20. marts 2011

Vial

bb78 skriver:

Jamen jeg kan også komme med et link 

http://bbybitchsblog.blogspot.com/

Jeg ææælsker at blogge - og her kan jeg brokke mig og fortælle hele verden om min baby (uden nogle brokker sig over at være træt af at høre om baby) 

Haha, fik lige læst lidt. Det kan man da kalde en ventil.. Skønt.

Og shit, hvor har du samlet mange statusopdatieringer..haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.