Har du flere eller færre end 3 børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Senia

Kæresten og jeg har lille Kian, og har inden, under og nu efter snakket om at vi gerne vil have 3

Jeg har selv haft en storebror som jeg har mistet, og mangler at have en søskende, så 3 er det mindste, så er der gode chancer for at de alle altid vil have en søskende, og så elsker vi jo bare børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

JustAnotherName

Jeg har to børn. Får jeg ikke flere, så er jeg glad og tilfreds ved at være mor til to! Men jeg kan og vil ikke udelukke, at vi måske en dag også gerne vil have trejde barn. Men SÅ er vi også fuldtallig herhjemme, vil jeg mene 

Anmeld

20. marts 2011

Charlotte Wberg

Ja har 2 og går ikke udfra at jeg skal have flere

Anmeld

20. marts 2011

Stine Raaholt

Jeg har to og en tredje på vej til juni... men så er det også slut for vores vedkommende

mvh Stine

Anmeld

20. marts 2011

Chamomile

Jeg har 1 barn, og skal ikke have flere børn.

Anmeld

21. marts 2011

Fregne

Jeg har 2 piger på 2år og 1år - og vi skal ikke have flere...

Anmeld

21. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

.

Jeg har 3 + det løse
Jeg har jo været plejemor, så jeg har et par dejlige unger ved siden af, som er voksne forlængst, og jeg har jo så kun den mindste hjemme af mine egne 3, de to andre er også voksne nu.
Men jeg har altid gerne ville have 6 stks, men det ville moder natur så ikke forunde mig. Men det er også helt ok med det halve...det er langt bedre end slet ingen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. marts 2011

Ciss

Har stemt blankt, da jeg ikke fandt et felt med "Har mindre enn 3, ønsker sig mindst 3 men får ikke manden med på det..."

Anmeld

21. marts 2011

Shoppingmor

Har 2 styks og en på vej til maj, og håber derudover på en 4er om et par år, men så er det også stop...skal dog lige have manden med på ideen om en nr. 4er først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.