Har du flere eller færre end 3 børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Lou87

Vi har en fantastisk pige på 7½ måned..
Og ønsker os en mere når tid er.

Så jeg har self stemt under 3 børn..
Er selv en ud af 3 - men ønsker mig selv kun 2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

misspippi

Jeg har 2 børn og en mere på vej. Vil gerne have 4 børn ialt, men tror ikke jeg har overskuddet eller fysikken til det.

Men 3 børn er også helt fint

Anmeld

20. marts 2011

NinaNymannMadsen

jeg har et barn og en mere på vej og vil ikke ha mere end 2 altså med mindre den her gang er tvillinger jo

Anmeld

20. marts 2011

maria_wlt

Jeg har IKKE 3 børn, men vil gerne have 3 IKKE 4

Anmeld

20. marts 2011

SaNiNa

Har en og en på vej tror bestem ikke jeg regner med at skulle have flere hvis det indebære jeg skal værel lige så dårlig igen.

Så kan jeg godt nøjes

Anmeld

20. marts 2011

Clisolka

Vi har Isabella fra oktober måned og har da snakket om, at hun skal have en lillebror/søster når tiden er der 

Anmeld

20. marts 2011

mortil4dejligepiger

Jeg har 3 og venter nr. 4. Tror det er den sidste...

Anmeld

20. marts 2011

Tkcuf

Jeg har to- og ønsker mig een mere. Det kan dog ikke lade sig gøre Hvor sætter jeg min stemme?

Anmeld

20. marts 2011

Kofoed.

Når der kommer to af gangen og man i hvert fald gerne vil have to "omgange", så må det jo hedde 3 eller flere

Ej jeg har altid gerne ville have 4, da jeg selv er yngst af 3 og det var ikke altid lige sjovt. Så to hold tvillinger eller et hold tvillinger og 2 "ener", når de er blevet (meget) ældre.

Anmeld

20. marts 2011

Corn

Vi har tre børn, jeg kunne godt tænke mig en eller to mere, men han siger måske en....

Men jeg var 29, da vi fik nr tre, så synes derfor, at jeg er alt for ung, til at sige, at jeg ikke skal have flere, men elsker også, at de to store er så selvhjulpne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.