Hvor længe skal en Kat være inde når man er flyttet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.778 visninger
22 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Trine89

Jah det siger jo egentlig sig selv. 

Hvor længe skal man holde en kat inde når man er flyttet til et nyt sted? 
Min kat har lidt svært ved at finde ro fordi han jo er vandt til at komme ud om morgen..
Men jeg mener bare at have hørt at man skal holde en kat inde noget tid for at de kan lærer nye lyde og lugte at kende..

Trine - Som lige nu sidder i en ny men MEGET rodet lejlighed.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Aves.

Min var ude samme dag...men nok meget godt lige at holde den bare inde nogle dage...tilgengæld er min kat ikke flyttet med ad jeg flyttede igen, den blev i det andet hus.. men kommer dog på besøg herover ind imellem..

Anmeld

20. marts 2011

Trine89

Eva. skriver:

Min var ude samme dag...men nok meget godt lige at holde den bare inde nogle dage...tilgengæld er min kat ikke flyttet med ad jeg flyttede igen, den blev i det andet hus.. men kommer dog på besøg herover ind imellem..

Årrh hvor hyggeligt den kommer på besøg.  

Men jah må holde han inde et par dage og så se hva der sker..  

Anmeld

20. marts 2011

Peanut

Trine89 skriver:

Jah det siger jo egentlig sig selv. 

Hvor længe skal man holde en kat inde når man er flyttet til et nyt sted? 
Min kat har lidt svært ved at finde ro fordi han jo er vandt til at komme ud om morgen..
Men jeg mener bare at have hørt at man skal holde en kat inde noget tid for at de kan lærer nye lyde og lugte at kende..

Trine - Som lige nu sidder i en ny men MEGET rodet lejlighed.. 

Den skal være inde i 14 dage (er anbefalingerne generelt), og når du lukker den ud de første par dage, så hav en dør eller andet stående åben, så den kan løbe ind hvis den bliver skræmt 

Anmeld

20. marts 2011

Fines mor

Eva. skriver:

Da jeg arvet en kat fra en kollega fandt jeg oplysninger på Inges kattehjem, jeg mener faktisk hun var inde 4 uger... eller mere!!!

Så prøv at søg derinde.

Anmeld

20. marts 2011

Trine89

Peanut skriver:

Den skal være inde i 14 dage (er anbefalingerne generelt), og når du lukker den ud de første par dage, så hav en dør eller andet stående åben, så den kan løbe ind hvis den bliver skræmt 

Puuuha.. 14 dage  Så bliver min lille kat jo skør, han plejer jo kun lige at være inde om natten og så et par gange i løbet af dagen hvor han lige kan sove og få lidt mad.. hehe.. 

Anmeld

20. marts 2011

Trine89

Fines mor skriver:

Da jeg arvet en kat fra en kollega fandt jeg oplysninger på Inges kattehjem, jeg mener faktisk hun var inde 4 uger... eller mere!!!

Så prøv at søg derinde.

4 UGER..  det holder han da slet ud.. hehe

Anmeld

20. marts 2011

Fines mor

Trine89 skriver:

Puuuha.. 14 dage  Så bliver min lille kat jo skør, han plejer jo kun lige at være inde om natten og så et par gange i løbet af dagen hvor han lige kan sove og få lidt mad.. hehe.. 

Det er hårdt for katten, men alternativt er at den forsvinder :-(

Anmeld

20. marts 2011

Trine89

Fines mor skriver:

Det er hårdt for katten, men alternativt er at den forsvinder :-(

Jah men det er rigtig.. har bare ALDRIG haft det problem med ham.. men vi må prøve og se hvorlænge han kan klare det.. 

Anmeld

20. marts 2011

Fines mor

Det er endnu længere med en killing, og Hr. Nilsson ville bare så gerne UD dengang :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.