Uha, så kører det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2008

Mathilde

Eva skriver:

Mathilde skriver:

Hvor bliver det spændende! Det er så træls at være ked af sine bryster og det kan hæmme en på mange måder synes jeg!
Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med det og glæder mig til at høre hvordan det går

Mathilde

Lige netop...det påvirker mig nemlig meget når jeg er nøgen...de er bare så langt fra hvad de var en gang...men med overvægt og vægttab flere gange, så har jeg nok heller ikke været god ved dem...
Knus..

Det er præcis det samme her... Jeg bryder mig heller ikke om at tage tøjet af når jeg er sammen med min kæreste og det ødelægger egentlig en hel del54.png
Så mine bryster skal helt sikkert også have en tur, hvis jeg får råd til det engang!

Kram fra Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

Honningblomst

Mathilde skriver:

Eva skriver:

Mathilde skriver:

Hvor bliver det spændende! Det er så træls at være ked af sine bryster og det kan hæmme en på mange måder synes jeg!
Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med det og glæder mig til at høre hvordan det går

Mathilde

Lige netop...det påvirker mig nemlig meget når jeg er nøgen...de er bare så langt fra hvad de var en gang...men med overvægt og vægttab flere gange, så har jeg nok heller ikke været god ved dem...
Knus..

Det er præcis det samme her... Jeg bryder mig heller ikke om at tage tøjet af når jeg er sammen med min kæreste og det ødelægger egentlig en hel del54.png
Så mine bryster skal helt sikkert også have en tur, hvis jeg får råd til det engang!

Kram fra Mathilde

Øv, det er så træls og du er endda så ung og smækker, Mathilde...men kan godt følge dig..
Stort kram..

Anmeld

15. oktober 2008

Mathilde

Eva skriver:

Mathilde skriver:

Eva skriver:

Mathilde skriver:

Mathilde

Knus..

Kram fra Mathilde

Øv, det er så træls og du er endda så ung og smækker, Mathilde...men kan godt følge dig..
Stort kram..

Tak for komplimentet søde Eva60.png
Ung kan vi godt blive enige om, men synes godt nok min krop bærer præg af gentagne vægtændringer, hvor det største vægttab har været 36kg.! Men nu køber jeg en cross trainer jeg kan hygge mig med gennem vinteren. Det må da hjælpe lidt...

Kram..

Anmeld

15. oktober 2008

Kvindemin

Eva skriver:

Tak, søde piger...skal nok melde tilbage efter forundersøgelsen...
Knus..

Glæder mig til at se og hører mere 60.png
Hvis du har en masse spørgsmål og lign., er der en god side der hedder brystplastik, som er en debat side ligesom denne.
Der var jeg rigtig tryg ved at have en side 60.png

Hvad skal du have lavet ved maven?

Anmeld

15. oktober 2008

Honningblomst

Mathilde skriver:

Eva skriver:

Mathilde skriver:

Eva skriver:

Mathilde skriver:

Mathilde

Knus..

Kram fra Mathilde

Stort kram..

Tak for komplimentet søde Eva60.png
Ung kan vi godt blive enige om, men synes godt nok min krop bærer præg af gentagne vægtændringer, hvor det største vægttab har været 36kg.! Men nu køber jeg en cross trainer jeg kan hygge mig med gennem vinteren. Det må da hjælpe lidt...

Kram..

Det var da så lidt...
God idé med sådan en træningsting...jeg overvejer at købe Wii fit, men ved ikke om det er noget værd??
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.