Uha, så kører det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. oktober 2008

Honningblomst

Har i dag fået bestilt tid til forundersøgelse til at få fundet mine bryster et sted sydpå og hejst dem op hvor de burde være...så inden året er omme skulle jeg gerne være indehaver af et par flotte bryster, som har fundet sin oprindelige plads..
Glæder mig og er også lidt nervøs...men nu gør jeg det, for er super træt af dem jeg har og har været det længe...så bryster nu og mave til sommer og så må det være stop..-smiler-
Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Har i dag fået bestilt tid til forundersøgelse til at få fundet mine bryster et sted sydpå og hejst dem op hvor de burde være...så inden året er omme skulle jeg gerne være indehaver af et par flotte bryster, som har fundet sin oprindelige plads..
Glæder mig og er også lidt nervøs...men nu gør jeg det, for er super træt af dem jeg har og har været det længe...så bryster nu og mave til sommer og så må det være stop..-smiler-
Knus Eva...

Det bliver bare så spændende.... - Håber det bliver en rigtig god samtale...

Stort knus fra mig....

Anmeld

14. oktober 2008

MorCamilla

Hvor bliver det spændende for dig Eva.. Rigtig fedt at du er nået så langt, at du regner med at inden året er omme er du opereret...
Alt held og lykke med det...

Knus fra Camilla.

Anmeld

14. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Det lyder vildt spændende. God fornøjelese og held og lykke

Anmeld

14. oktober 2008

twinboys

Hej lyder spændende...

Glæder mig til at høre om det...

Majbritt

Anmeld

15. oktober 2008

tascia

spændende! i øvrigt da vi snakkede om det på en anden tråd og jeg spurgte om det ikke kunne trænes væk, ja der trode jeg altså det var mavsen og ikke brysterne

så jeg er med på hvorfor det ikke bare lige sådan kunne trænses bedre

//Natascia

Anmeld

15. oktober 2008

Honningblomst

tascia skriver:

spændende! i øvrigt da vi snakkede om det på en anden tråd og jeg spurgte om det ikke kunne trænes væk, ja der trode jeg altså det var mavsen og ikke brysterne

så jeg er med på hvorfor det ikke bare lige sådan kunne trænses bedre

//Natascia

-smiler- maven skal jeg også have lavet, men først til sommer, så kan jeg nemlig få det betalt.
Min mave bærer præg af overvægt og kejsersnit, så den kan jeg desværre heller ikke træne væk, selvom jeg helst ville det...

Knus..

Anmeld

15. oktober 2008

Honningblomst

Tak, søde piger...skal nok melde tilbage efter forundersøgelsen...
Knus..

Anmeld

15. oktober 2008

Mathilde

Hvor bliver det spændende! Det er så træls at være ked af sine bryster og det kan hæmme en på mange måder synes jeg!
Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med det og glæder mig til at høre hvordan det går

Mathilde

Anmeld

15. oktober 2008

Honningblomst

Mathilde skriver:

Hvor bliver det spændende! Det er så træls at være ked af sine bryster og det kan hæmme en på mange måder synes jeg!
Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med det og glæder mig til at høre hvordan det går

Mathilde

Lige netop...det påvirker mig nemlig meget når jeg er nøgen...de er bare så langt fra hvad de var en gang...men med overvægt og vægttab flere gange, så har jeg nok heller ikke været god ved dem...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.