Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wauv, favre nye verden! Kender slet ikke ale de der sidder.
Måske jeg skulle se at komme i gang.
Jeg er jo blevet arbejdsløs plus jeg da nok har oplevet lidt mere end gennemsnittet i mit liv.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KaMa skriver: Wauv, favre nye verden! Kender slet ikke ale de der sidder. Måske jeg skulle se at komme i gang. Jeg er jo blevet arbejdsløs plus jeg da nok har oplevet lidt mere end gennemsnittet i mit liv.
ja det er bare at komme igang. Mange rekrutteringsvirksomheder er kun på div. social media sider så ja der er (også) gode jobmuligheder der
Haha ja, du lærer noget nyt i dag
Først blogger, nu Linkedin og Twitter
bb78 skriver: Haha ja, du lærer noget nyt i dag Først blogger, nu Linkedin og Twitter
JA! og så har jeg lige oprettet mig på singleplus. Man kommer nok lidt rundt i cyberspace på denne smukke forårsdag..
KaMa skriver: JA! og så har jeg lige oprettet mig på singleplus. Man kommer nok lidt rundt i cyberspace på denne smukke forårsdag..
Single+? Ja LOL der kender jeg faktisk et par stykker fra, de er meget søde
Kirle skriver: Bare fordi man er førtidspensionist er det ikke ensbetydende med at du ikke kan netværke! Du vil bare bruge det anderledes end jeg
Bare fordi man er førtidspensionist er det ikke ensbetydende med at du ikke kan netværke! Du vil bare bruge det anderledes end jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128