Netværke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

<3

Jeg har fundet ud af at der er noget i at have et stort netværk så er derfor gået i gang med at udvide mit netværk. Så hvis nogen andre er interesseret i samme så send mig en pb med dit navn så vi kan netværke sammen

Jeg bruger primært linked in, men er da også at finde på plaxo, branch out og andre steder bla. facebook.

Så kom glad!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

2721

Kirle skriver:

Jeg har fundet ud af at der er noget i at have et stort netværk så er derfor gået i gang med at udvide mit netværk. Så hvis nogen andre er interesseret i samme så send mig en pb med dit navn så vi kan netværke sammen

Jeg bruger primært linked in, men er da også at finde på plaxo, branch out og andre steder bla. facebook.

Så kom glad!

spørger måske dumt, men hvad går det ud på?

Anmeld

20. marts 2011

<3

Puslingen skriver:

spørger måske dumt, men hvad går det ud på?

At jobbe og muligheden for at få projekter Et større netværk øger mulighederne for at (nemmere) finde en som man kan gøre brug af i sin hverdag. Jeg er fx. coach og projektleder. Så mange af mine kontakter bruger mig hvis de har et kommunikativt spørgsmål, "ondt i livet" eller har et større eller mindre projekt de skal have medarbejdere til.

Et netværk er for alle, og er hvor man potentielt set kan få noget ud af hinanden om et uspecificeret tidsrum

Håber det giver mening.

Og er også på twitter, diaspora*, 4square,  360degrees og andre social media steder

Anmeld

20. marts 2011

eElak

Kirle skriver:

Så kom glad!

Jeg netværker primært kun med folk jeg kender, eller som jeg har samme arbejdsområde med... ;-)

Men god ide... :-)

Anmeld

20. marts 2011

<3

KaLee skriver:

Jeg netværker primært kun med folk jeg kender, eller som jeg har samme arbejdsområde med... ;-)

Men god ide... :-)

Det gjorde jeg også før, men har i stedet opdelt mine netværk i privat og ikke privat Fx. er fb langt mere privat end linked in er. Men det er jo mig, kender andre som har det anderledes

Og tak

Anmeld

20. marts 2011

2721

Kirle skriver:

At jobbe og muligheden for at få projekter Et større netværk øger mulighederne for at (nemmere) finde en som man kan gøre brug af i sin hverdag. Jeg er fx. coach og projektleder. Så mange af mine kontakter bruger mig hvis de har et kommunikativt spørgsmål, "ondt i livet" eller har et større eller mindre projekt de skal have medarbejdere til.

Et netværk er for alle, og er hvor man potentielt set kan få noget ud af hinanden om et uspecificeret tidsrum

Håber det giver mening.

Og er også på twitter, diaspora*, 4square,  360degrees og andre social media steder

Okay, det lyder smart
Men nok ikke lige noget for en førtidspensionist som mig

Anmeld

20. marts 2011

<3

Puslingen skriver:

Okay, det lyder smart
Men nok ikke lige noget for en førtidspensionist som mig

Bare fordi man er førtidspensionist er det ikke ensbetydende med at du ikke kan netværke! Du vil bare bruge det anderledes end jeg

Anmeld

20. marts 2011

Clisolka

Kirle skriver:

Så kom glad!

Jamen jeg er da fresh!  Altid rart med et stort netværk - jeg har sendt dig en pb 

Anmeld

20. marts 2011

<3

bb78 skriver:

Jamen jeg er da fresh!  Altid rart med et stort netværk - jeg har sendt dig en pb 

Dejligt! Jeg vil læse din pb med det samme

Anmeld

20. marts 2011

<3

Glemte lige at nævne at jeg også er at finde på karriereveninder.dk og k-forum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.