Lykken var kort, SA i nat, kl 3:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

pussepige

Åhh nej.. Gør mig ondt at høre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Caroline86

åh nej, putling sådan noget forbandet LORT.... PIS altså!

Jeg skriver lige en pb til dig...

KÆMPE krammer

Anmeld

19. marts 2011

Trine89

Årrh nej hvor er det bare unfair søde.. 

Sender masser af  afsted til sig.. 

Anmeld

19. marts 2011

sweet

SSL skriver:

Hej piger..

I nat vågnede jeg med kraftige mens lign. smerter (er kun 5+0 idag), og jeg gik på toilettet og mine trusser var fyldt med blod Jeg kontaktede vagtlægen og fik så en guideline til hvad jeg skulle mærke efter og gøre.. Men idag har jeg blødt heele dagen, og haft lette mens smerter.. Har bare grædt og grædt! Jeg var såå glad torsdag og fredag! Vi fortalte det til farmor, farmor og mormoren igår, de var alle såå glade! Idag har jeg måtte ringe til mine søskende, som ellers skulle have det afvide imorgen.. Men lykken var kort, og har nu fået en SA! Har før haft to biokemisk aborter, hvor ægget 'bare' ikke havde sat sig..

Havde bare brug for at sige det ud nu, har haft en dejlig kæreste der har støttet og trøstet mig hele dagen!

forstår godt hvordan du har det, har slev været igennem det samme mange gange... seævom det er svært er det bare at komme op på hesten igen.. du får lige en kram af mig

kan du ikke tage en snak med din læge nu når det har været et par gange så de kan begynde at undersøge dig om der kan være noget galt?

Anmeld

19. marts 2011

metski83

Det gør mig ondt

Et stort herfra og en masse

Anmeld

19. marts 2011

Mira0911

SSL skriver:

Hej piger..

I nat vågnede jeg med kraftige mens lign. smerter (er kun 5+0 idag), og jeg gik på toilettet og mine trusser var fyldt med blod Jeg kontaktede vagtlægen og fik så en guideline til hvad jeg skulle mærke efter og gøre.. Men idag har jeg blødt heele dagen, og haft lette mens smerter.. Har bare grædt og grædt! Jeg var såå glad torsdag og fredag! Vi fortalte det til farmor, farmor og mormoren igår, de var alle såå glade! Idag har jeg måtte ringe til mine søskende, som ellers skulle have det afvide imorgen.. Men lykken var kort, og har nu fået en SA! Har før haft to biokemisk aborter, hvor ægget 'bare' ikke havde sat sig..

Havde bare brug for at sige det ud nu, har haft en dejlig kæreste der har støttet og trøstet mig hele dagen!

Det er jeg rigtigt ked af søde... 

Men forstår slet ikke at du ikke er sendt til en scanning? For at få bekræftet om der er liv eller ej... 

Kæmpe 

Anmeld

19. marts 2011

SSL

Baby.dk er bare en fantastisk side! Er jo enorm medtaget af alverdens følelser, og jeg bliver helt rørt over de søde beskeder og omtanke fra jer!

Hvor er I søde allesammen! Jeg skyndte mig lige at logge af da jeg havde skrevet den, fordi nu var det fortalt - så måtte lige tage mig mod til at logge på igen, men er så glad for jeres søde beskeder! Det varmer meget!

For lige at svare på nogle af beskederne, har jeg talt med vagtlægen to gange hen af dagen, og de ka ikke gøre noget når det er så nyt, barsk nok egentlig.. Jeg skal kontakte egen læge/gynækolog på mandag og så skal jeg vidst til tjek for om der skal skrabes noget ud..

Jeg har bare haft stor tude dag og givet alle følelser frit spil, og så må vi videre herfra, og vi vil tage til en samtale med gynækologen for at spørge om vi kan få nogle undersøgelser.. Nu må vi se.. Men sikke en hård omgang, jeg vidste jo at jeg var i 'risiko' perioden, men har ikke troet at det ville ske for os at abortere når nu vi endelig fik alle de positive test Så sen som fredag eftermiddag.. Men nu er testene smidt ud, og dén bog er lukket!

Men dejligt med så stor en sympati/empati for jer herinde! Det er jo en unik støtte at få

Anmeld

19. marts 2011

Mi

Øv hvor er jeg ked af at høre det.

Stort kram til dig

Marianne

Anmeld

19. marts 2011

Frøken J.

SSL skriver:

Hej piger..

Nej nej nej søde, det er bare ikke rigtigt! Troede endelig den var der for jer. Det gør mig virkelig virkelig ondt! VIRKELIG! Du skriver bare, hvis du får brug for at snakke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.