Baby.dk er bare en fantastisk side! Er jo enorm medtaget af alverdens følelser, og jeg bliver helt rørt over de søde beskeder og omtanke fra jer!
Hvor er I søde allesammen! Jeg skyndte mig lige at logge af da jeg havde skrevet den, fordi nu var det fortalt - så måtte lige tage mig mod til at logge på igen, men er så glad for jeres søde beskeder! Det varmer meget!
For lige at svare på nogle af beskederne, har jeg talt med vagtlægen to gange hen af dagen, og de ka ikke gøre noget når det er så nyt, barsk nok egentlig.. Jeg skal kontakte egen læge/gynækolog på mandag og så skal jeg vidst til tjek for om der skal skrabes noget ud..
Jeg har bare haft stor tude dag og givet alle følelser frit spil, og så må vi videre herfra, og vi vil tage til en samtale med gynækologen for at spørge om vi kan få nogle undersøgelser.. Nu må vi se.. Men sikke en hård omgang, jeg vidste jo at jeg var i 'risiko' perioden, men har ikke troet at det ville ske for os at abortere når nu vi endelig fik alle de positive test
Så sen som fredag eftermiddag.. Men nu er testene smidt ud, og dén bog er lukket!
Men dejligt med så stor en sympati/empati for jer herinde! Det er jo en unik støtte at få 
Anmeld