Lykken var kort, SA i nat, kl 3:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.759 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

SSL

Hej piger..

I nat vågnede jeg med kraftige mens lign. smerter (er kun 5+0 idag), og jeg gik på toilettet og mine trusser var fyldt med blod Jeg kontaktede vagtlægen og fik så en guideline til hvad jeg skulle mærke efter og gøre.. Men idag har jeg blødt heele dagen, og haft lette mens smerter.. Har bare grædt og grædt! Jeg var såå glad torsdag og fredag! Vi fortalte det til farmor, farmor og mormoren igår, de var alle såå glade! Idag har jeg måtte ringe til mine søskende, som ellers skulle have det afvide imorgen.. Men lykken var kort, og har nu fået en SA! Har før haft to biokemisk aborter, hvor ægget 'bare' ikke havde sat sig..

Havde bare brug for at sige det ud nu, har haft en dejlig kæreste der har støttet og trøstet mig hele dagen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Kruse90

årrrh
Det gør mig ondt at høre

Godt du har en dejlig kæreste der er der for dig

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

SSL skriver:

Hej piger..

I nat vågnede jeg med kraftige mens lign. smerter (er kun 5+0 idag), og jeg gik på toilettet og mine trusser var fyldt med blod Jeg kontaktede vagtlægen og fik så en guideline til hvad jeg skulle mærke efter og gøre.. Men idag har jeg blødt heele dagen, og haft lette mens smerter.. Har bare grædt og grædt! Jeg var såå glad torsdag og fredag! Vi fortalte det til farmor, farmor og mormoren igår, de var alle såå glade! Idag har jeg måtte ringe til mine søskende, som ellers skulle have det afvide imorgen.. Men lykken var kort, og har nu fået en SA! Har før haft to biokemisk aborter, hvor ægget 'bare' ikke havde sat sig..

Havde bare brug for at sige det ud nu, har haft en dejlig kæreste der har støttet og trøstet mig hele dagen!

Det gør mig virkelig ondt at læse... Håber snart en lille spire vil komme til dig og vokse sig stor og stærk...

Godt at din kæreste støtter dig og dejligt at i kan snakke om det...

Sender dig et varmt knus...

Majbritt

Anmeld

19. marts 2011

twinny

puhhha en ordentlig omgang. 

godt du har en god kæreste... '

du får lige en en kæmpe  herfra...

Håber det snart sker for jer....

Anmeld

19. marts 2011

132319

Åhh nej da, det er jeg ked af at høre 

Anmeld

19. marts 2011

Lunae

SSL skriver:

Hej piger..

det er jeg virkelig ked af! Håber lykken vil ramme jer hurtigt igen!

Anmeld

19. marts 2011

Maalene

Åhhh neeeej

Det er bare ikke rigtigt - det var jo JERES tur til at blive forældre nu... Ej, hvor synes jeg bare det er uretfærdigt - håber virkelig snart det bliver jeres tur igen... Det har I virkelig fortjent

Er glad for at høre, at din kæreste er rigtig god ved dig - nu må I pleje hinanden rigtig rigtig godt - du ved jeg selv har været der - så hvis du har brug for at få afløb for alle dine følelser, så er du MERE end velkommen til at skrive

Vil tænke rigtig rigtig meget på jer, og sende dig de STØRSTE trøstekram i verden

Anmeld

19. marts 2011

Aves.

Åhhhh...nej...stakkels dig...gør mig ondt..

Anmeld

19. marts 2011

B&J

gør mig bare så ondt af høre håber snart i får en dejlig spir og godt du har din kæreste der er der for dig

Anmeld

19. marts 2011

Carina1977

Åhh hvor er jeg bare ked af at høre det  

Jeg har selv haft SA´er og en enkelt MA. Hvis du har brug for at læsse af, så er du velkommen til at skrive til mig.

Det er godt du har en dejlig støttende kæreste, der er der for dig. Det betyder bare SÅ meget.

Jeg håber at det er din tur næste gang, ellers er der bare ingen retfærdighed til.

Kæmpe knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.