Elizabeth Nuñez skriver:
Og dog? Hun spørger jo rent faktisk hvad hun skal gøre?
Det kan da godt være at du mener at hvad jeg siger er irrelevant i forhold til hendes situation. Men der jeg vil hen med det er blot at jeg ville følge min mand verden over (og han det samme
).. For mig handler det ikke om, hvor vi befinder os, blot vi er sammen.. da vores kærlighed handler om dette.. Og det kan jo så være at nogle føler sig stødt over denne udtalelse (det er bestemt ikke min mening), men jeg er bare af den overbevisning at hvis man virkelig elsker hinanden, ja så handler det ikke om hvor man befinder sig, men at man er sammen.
Og hvis trådstarter føler at jeg "gokker hende i hovedet" beklager jeg dette, jeg overvejer bare om hendes kærlighed er stor nok, når hun rent faktisk overvejer at flytte fra ham fordi de ikke kan enes om hvilken by de skal bo i??
Den bedste karma hefra
Ja okay, vi har forstået overskriften helt forskelligt!
Jeg har forstået den som sådan et "Åh, hvad skal man gøre, suk"-agtigt, ikke som et spørgsmål der henvender sig til os. Pyt skidt 
Jeg kan sagtens se hvad du mener, og jeg har den samme følelse omkring min kæreste og jeg, men det er jo bare ikke alle der har det sådan. Kærligheden kan være 100 %, men nogle ting kan blive for uoverkommelige. Jeg fik måske svaret lige hurtigt nok, jeg synes bare dit indlæg var sådan lidt "Se, mig og min mand kan, så kan alle, så længe kærligheden er der, som den er ved mig og min mand." Men jeg har tænkt lidt over det, og kan sagtens se hvad du mener
Men når man står i en situation som TS, så kan sådan et svar måske være lidt hårdt.
God aften 
Anmeld