Hva skal man gøre? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.473 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

Anonym trådstarter

Ja, mig og min mand har været sammen i snart 2 ½ år, vi har en deglig søn på 8 måneder sammen.

vi er til hverdag glade og elsker hinanden, men der er ting der stikker op som virkelig røv irreterende

min mand vil gerne flytte til KBH da der er arbejde til ham, jeg nægter! har boet i KBH og vil aldrig i nærheden bo af den by igen, vi bor i Næstved så han kunne jo pendle, men ja han er faktisk røv doven så det nægter han! så vil han hellere være bistansbums i flere år

og det er der hvor jeg tænker, så skal vi sku ikke være sammen! jeg vil ikke gå som den eneste og tjene pengene og skal skaffe det ene og andet og betale husleje og alt, og han så kan gå og råhygge med sine små penge, indtil han ikk har flere og kommer til mor her

ja det er noget rigtigt MØG!

så jeg har overvejet at flytte til Lolland hvor jeg kommer fra, så jeg har familie og venner som opbakning og et arbejde venter dernede hvis jeg vil have det! så det er ikke problemet, plus at jeg kan side langt billigere end her i Næstved og ja igen. med familie og venner om mig  .

men ja hvad skal jeg gøre jeg ski elsker ham a pokker til, og vil sku ikk forlade ham.

men hvis han bliver ved med at være så doven kan jeg ikk se det kan være anderledes!

han er 34 år og brokker sig dag ud og dag ind at han keder sig, men hver gang man finder noget han kan lave, ejj så gider han sku ik rigtigt

puuu, jaaa jeg skulle vist ikke rigtigt nogen steder med dette her, men bare en smule brok fra mig,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

mariamiss6

Kan det tænkes han har fået hjemme-kuller? altså sådan en slags depression, som ikke er en egentlig depression, men mere en fysisk depression? kroppen i sig selv kan jo også godt blive deprimeret, og det kommer gerne når man går hjemme, og kommer ind i en rytme hvor man ikke laver noget særligt, og så ender det med at kroppen bliver depri, og dermed doven... Dette smitter jo så af på eens tankegang.... i længden i hvert fald....

Anyways..... Kunne det tænkes, at i kunne finde et kompromis, hvor i rykker tættere på kbh, men ikke helt ind i byen?

Altså så han har kortere pendling, og du slipper for at bo i selve kbh?

Nåh det var lige min løsning

Og så selvfølgelig at tage en alvorlig snak, hvor du forklarer at du egentlig bliver lidt ked af det over hans attitude

Anmeld

20. marts 2011

Fines mor

Som jeg læser det, så er der flere ting i dette!

Dit job, dit hjemsted(det kendte) sikkert gl. venner, måske endnu flere som ikke står i dit indlæg.

Men i er 2 i et parforhold, og dermed også 2 som skal høres! Det handler om at gå på kompromi, og det bliver i begge nød til. At flytte ham længere væk fra Kbh forringer muligvis hans jobmuligheder, og som jeg kan læse det har han det pt. svært nok. Er det løsningen at rykke længere væk fra Kbh, hvor jobmulighederne er endnu værre?

Hvorfor ikke Kbh, eller hovedstaden - hvad holder dig væk?

Det handler om give and take i et parholdhold, hvis ikke man er villig til det, så skal man ikke leve sammen to og to...

Anmeld

20. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg har prøvet at bo inde i KBH sammen med ham.

det gjorde vi i alt den tid jeg var gravid med vores søn, og jeg var bange for at gå ud for døren alene, jeg var bange for alt derinde, og føler ikk folk tager nogen form for hensyn til folk, .

prøvede en aften at jeg bae skulle gå 200 meter for at gå i Netto, men da jeg var 100 meter hjemmefra blev en slået ned foran mig

og det tør jeg virkelig bare ikke længere at være med til eller se på !

den by er absolut ikke for mig, og vil aldrig i nærheden af den by igen, kun hvis jeg skal ind og handle eller noget, men bo der ALDRIG!

Anmeld

20. marts 2011

Fines mor

Anonym skriver:

Jeg har prøvet at bo inde i KBH sammen med ham.

det gjorde vi i alt den tid jeg var gravid med vores søn, og jeg var bange for at gå ud for døren alene, jeg var bange for alt derinde, og føler ikk folk tager nogen form for hensyn til folk, .

prøvede en aften at jeg bae skulle gå 200 meter for at gå i Netto, men da jeg var 100 meter hjemmefra blev en slået ned foran mig

og det tør jeg virkelig bare ikke længere at være med til eller se på !

den by er absolut ikke for mig, og vil aldrig i nærheden af den by igen, kun hvis jeg skal ind og handle eller noget, men bo der ALDRIG!

Nu vil jeg sige, at det komme jo an på hvor man bosætter sig i Kbh. Der sker også ulykker alle andre steder i samfundet. De grimme ting sker ikke kun i Kbh.

Jeg er selv opvokset 3 km. fra rådhuspladsen, tæt på staden osv. og man behøver jo ikke bo på Nørrebro, Vesterbro og der omkring.

Der er mange skønne områder i Kbh, eller lidt udenfor, som kunne være et godt alternativ hvis altså man selv vil!!!

Men måske du ikke vil din kæreste nok længere, og så er det en nem måde at komme fri på?

Anmeld

20. marts 2011

Anonym trådstarter

nej, jeg er ikk træt af ham overhovedet!

men jeg nægter bare at bo i KBH, den by er ikk for mig, OVERHOVEDET! og nægter at se min søn vokse op i den by !

Anmeld

20. marts 2011

Fines mor

Anonym skriver:

nej, jeg er ikk træt af ham overhovedet!

men jeg nægter bare at bo i KBH, den by er ikk for mig, OVERHOVEDET! og nægter at se min søn vokse op i den by !

Så prøv at se på Ballerup, Rødovre, Roskilde, Ringsted, Høje Taastrup osv. det er jo ikke selve Kbh. hvis du elsker ham, så skal i jo mødes et sted.

Anmeld

20. marts 2011

tinasmor

Hvor ville jeg være ked af at min kæreste kaldte mig en røv doven bistandsklient fordi han ikke ville flytte tættere på en by hvor jeg kunne få arbejde.

Anmeld

20. marts 2011

Fines mor

tinasmor skriver:

Hvor ville jeg være ked af at min kæreste kaldte mig en røv doven bistandsklient fordi hun ikke ville flytte tættere på en by hvor jeg kunne få arbejde.

ja det er en trist indgang til tingene, men det er faktisk ret svært at få job pt. Så hellere sikre sig selv.

Min mand er selv uden job på 1½ år, og jeg ved godt det ikke er nemt at få noget - heller ikke her hvor vi bor på Fyn. Han søger hele landet, og det vil medfører transporttid for os som familie. Men jeg vil hellere ha han er glad, og så tager jeg slæbet hjemme med pigerne!

Men det handler om, at man skal mødes et sted, og man kan ikke altid få det man gerne vil ha= sin vilje *G*

Anmeld

20. marts 2011

TinaPina

Jeg Synes det er underligt sådan nogle ting ikke er diskuteret inden der kommer børn ind i billedet, men det er måske bare mig.
Det lyder jo ikke just som om i ser ens på tingene.

Jeg ved ikke hvad du skal gøre. Men en man der er tilfreds med at være bistandsbums hele sit liv, var nok ikke en mand for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.