Ja, mig og min mand har været sammen i snart 2 ½ år, vi har en deglig søn på 8 måneder sammen.
vi er til hverdag glade og elsker hinanden, men der er ting der stikker op som virkelig røv irreterende 
min mand vil gerne flytte til KBH da der er arbejde til ham, jeg nægter! har boet i KBH og vil aldrig i nærheden bo af den by igen, vi bor i Næstved så han kunne jo pendle, men ja han er faktisk røv doven så det nægter han! så vil han hellere være bistansbums i flere år 
og det er der hvor jeg tænker, så skal vi sku ikke være sammen! jeg vil ikke gå som den eneste og tjene pengene og skal skaffe det ene og andet og betale husleje og alt, og han så kan gå og råhygge med sine små penge, indtil han ikk har flere og kommer til mor her 
ja det er noget rigtigt MØG!
så jeg har overvejet at flytte til Lolland hvor jeg kommer fra, så jeg har familie og venner som opbakning og et arbejde venter dernede hvis jeg vil have det! så det er ikke problemet, plus at jeg kan side langt billigere end her i Næstved og ja igen. med familie og venner om mig .
men ja hvad skal jeg gøre
jeg ski elsker ham a pokker til, og vil sku ikk forlade ham.
men hvis han bliver ved med at være så doven kan jeg ikk se det kan være anderledes!
han er 34 år og brokker sig dag ud og dag ind at han keder sig, men hver gang man finder noget han kan lave, ejj så gider han sku ik rigtigt 
puuu, jaaa jeg skulle vist ikke rigtigt nogen steder med dette her, men bare en smule brok fra mig,