Navlepiercing og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Kruse90

twinboys skriver:

Guuuuuuuuuuuuud du lyder som mig... Har også en i tungen og sagde når jeg havde født skulle den ud.... men ved du hvad den sidder der endnu og nu er drengene 8år...

hahaha
Er bange for jeg gør det samme hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

twinboys

Kruse90 skriver:

hahaha
Er bange for jeg gør det samme hehe

velkommen i klubben til den tid... Jeg melder dig ind med det samme

Anmeld

20. marts 2011

Kruse90

Mette 27 skriver:

Første gang tog jeg min ud omkring 32 uge, og en gang om ugen ca. stak jeg den igennem for en sikkerhed skyld, her anden gang har jeg valgt at købe en graviditetsstav fra en side der hedder piercingpusher.dk til 59 kr. den kom 2 dage efter jeg bestilte den og eren tynd længere plastik stav der former sig efter ens mave, ville ønske jeg havde haft den første gang.. er idag 34+0 og har ingen problemer haft med den overhovedet, kan kun anbefale at købe sådan en...

det tror jeg da jeg vil overveje Tak for tippet

Anmeld

20. marts 2011

Kruse90

Babyklar skriver:

jeg tog den ud efter NF ca, følte lidt at det hørte med, og så for at hullet kunne np at hele , så det kunne blive så pænt som muligt inden maven voskede sig stor..

jeg var os trist over det i starten, men det gik hurtigt over, da det var af en god grund den kom ud

årrh hvor er det svært.
Det er så mange blandede meninger om det

Anmeld

20. marts 2011

anmaj

i min første graviditet tog jeg også først min ud omkring uge 20.. men i denne tog jeg den ud lidt før. ved ikke hvorfor men det passede bare...

Jeg følte mig heller ikke klar til at pille den ud før den tid. og synes også min mave mangler noget..  men kan jo få den i igen (evt.) efter fødsel.. og glæder mig da lidt.

Anmeld

20. marts 2011

Kruse90

anmaj skriver:

i min første graviditet tog jeg også først min ud omkring uge 20.. men i denne tog jeg den ud lidt før. ved ikke hvorfor men det passede bare...

Jeg følte mig heller ikke klar til at pille den ud før den tid. og synes også min mave mangler noget..  men kan jo få den i igen (evt.) efter fødsel.. og glæder mig da lidt.

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

20. marts 2011

princessnanna

Jeg pillede min ud da jeg var 5 måneder henne , og nu har mit hul strukket sig en del så det er blevet lidt aflangt , så jeg ville råde at tage den ud inden , jeg ville ønske jeg kunne ha' taget den ud inden q:

Anmeld

20. marts 2011

Kruse90

princessnanna skriver:

Jeg pillede min ud da jeg var 5 måneder henne , og nu har mit hul strukket sig en del så det er blevet lidt aflangt , så jeg ville råde at tage den ud inden , jeg ville ønske jeg kunne ha' taget den ud inden q:

altså allerede nu?
Eller bare sådan inden for de første par måneder?

Anmeld

20. marts 2011

princessnanna

Ja allerede nu , hullet blir ogs� r�dt engang imellem /:

Anmeld

20. marts 2011

Kruse90

princessnanna skriver:

Ja allerede nu , hullet blir ogs� r�dt engang imellem /:

okay

men altså jamen heh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.