Navlepiercing og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.738 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

Kruse90

Hej piger.
Da mange af jer ved, at vi er på vej i behandling her om en 10 dages tid.
Så kom jeg til at tænke på om jeg allerede nu skal pille min navlepiercing ud? er bange for den dag jeg bliver gravid og når maven så vokser, at min mave sprækker:s
Men føler mig bare ikke klart til at pille den ud:s Er SÅ glad for den??

Hvad vil i råde mig til?

Er faktisk lidt trist ved tanken om at den skal ud på et tidspunkt

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

PsychedeliC

Jeg tog først min ud da navlen begyndte at være øm og piercingen strittede og det var omkring uge 20. Jeg tog den i bag efter jeg havde født og der var ungen problemer

Anmeld

19. marts 2011

Senia

Hej smukke..

Ihh kun 10 dage!!!!!!

Uhh havde det på samme måde.

Men kan sige at mange først tager den ud under graviditeten, inkl. mig selv, (man kan mærke når maven bliver for stor, da det så begynder at stramme og genere lidt, og der ikke rigtig er plads omkring piercingen) og så lige fører den igennem hullet en gang om ugen ca. for at det bliver ved med at være der.

Kunne have min i, indtil jeg var 30 uger henne ca.

Så du behøver ikke at skulle forlige dig med at du skal have den ud, endnu.. og hey, nogle behøver slet ikke at tage den ud

Ihh for i bliver gravide lige om lidt

Anmeld

19. marts 2011

Kruse90

Tak piger.
Men altså er SÅ bange for det sprækker
Derfor jeg overvejede det allerede. men er ikke glad for at skulle undvære den

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

´Weeeeeeeeeee det er jo snart...

Altså jeg havde min i helt frem til uge 25+0 men da jeg på det tidspunkt fik akut kejsersnit skulle den ud... Dagen efter sad den i igen...

Majbritt

Anmeld

19. marts 2011

Kruse90

twinboys skriver:

´Weeeeeeeeeee det er jo snart...

Altså jeg havde min i helt frem til uge 25+0 men da jeg på det tidspunkt fik akut kejsersnit skulle den ud... Dagen efter sad den i igen...

Majbritt

okay
Tror i jeg skal satse på den ikke sprækker og bliver grim,.

Jeg har jo også en i tungen, men den tror jeg ryger ud når jeg bliver mor.
Selvom jeg også er glad for den, men kan ikke rigtig bestemme mig om jeg syntes den hører til mor-rollen

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

Kruse90 skriver:

okay
Tror i jeg skal satse på den ikke sprækker og bliver grim,.

Jeg har jo også en i tungen, men den tror jeg ryger ud når jeg bliver mor.
Selvom jeg også er glad for den, men kan ikke rigtig bestemme mig om jeg syntes den hører til mor-rollen

Guuuuuuuuuuuuud du lyder som mig... Har også en i tungen og sagde når jeg havde født skulle den ud.... men ved du hvad den sidder der endnu og nu er drengene 8år...

Anmeld

19. marts 2011

AnneBJ

Jeg pillede min ud i sept. 08 den var aldrig nået at hele ordentligt... I juli 10 blev jeg gravid, og jeg har det grimmeste strækmærke der hvor piercingen sad... Så hvis du bryder dig om at have den i, under en graviditet, tror jeg jeg ville lade den sidde som de andre også foreslår

Anmeld

19. marts 2011

Mette 28

Første gang tog jeg min ud omkring 32 uge, og en gang om ugen ca. stak jeg den igennem for en sikkerhed skyld, her anden gang har jeg valgt at købe en graviditetsstav fra en side der hedder piercingpusher.dk til 59 kr. den kom 2 dage efter jeg bestilte den og eren tynd længere plastik stav der former sig efter ens mave, ville ønske jeg havde haft den første gang.. er idag 34+0 og har ingen problemer haft med den overhovedet, kan kun anbefale at købe sådan en...

Anmeld

19. marts 2011

Moar2011

Hej piger.
Da mange af jer ved, at vi er på vej i behandling her om en 10 dages tid.
Så kom jeg til at tænke på om jeg allerede nu skal pille min navlepiercing ud? er bange for den dag jeg bliver gravid og når maven så vokser, at min mave sprækker:s
Men føler mig bare ikke klart til at pille den ud:s Er SÅ glad for den??

Hvad vil i råde mig til?

Er faktisk lidt trist ved tanken om at den skal ud på et tidspunkt

Kram

jeg tog den ud efter NF ca, følte lidt at det hørte med, og så for at hullet kunne np at hele , så det kunne blive så pænt som muligt inden maven voskede sig stor..

jeg var os trist over det i starten, men det gik hurtigt over, da det var af en god grund den kom ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.