Så begyndte blødningen IGEN!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

Mira0911

Snefnug1984 skriver:

Hmm... sjovt at man får så mange forskellige svar.. Jeg har læst, at det IKKE er normalt at bløde under graviditeten

Men håber alt er OK

Der er vidst mange forskellige svar på det med blødningere under graviditeter... Det er ikke til at finde ud af... 

Jeg har ingen smerter og det er ikke styrtblødning jeg har idag, bare pletblødning... Alligevel er man da bekymret.. 

Håber det stopper snart.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

ja. det er da altid noget der ingen smerter er

Ja meget... 

Anmeld

19. marts 2011

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Hvad skete der hvis det ikke stoppede inden uge 20? Fik du det at vide? 

Nej , men tror at de mente at når man blødte fra slimhinderne så stoppede det som regel i uge 20

Anmeld

19. marts 2011

Mira0911

Muffi<3 skriver:

Nej , men tror at de mente at når man blødte fra slimhinderne så stoppede det som regel i uge 20

Okey... 

Har heller ikke rigtigt blødt ret meget resten af dagen.. Bare en meget svag pletblødning.... 

Er da også mere rolig - men inderst inde bekymret... 

Anmeld

19. marts 2011

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Okey... 

Har heller ikke rigtigt blødt ret meget resten af dagen.. Bare en meget svag pletblødning.... 

Er da også mere rolig - men inderst inde bekymret... 

Jeg vænnede mig heller aldrig til det

Anmeld

19. marts 2011

Mira0911

Muffi<3 skriver:

Jeg vænnede mig heller aldrig til det

Jeg ved heller ikke om jeg skal ringe til lægen på Mandag eller lade vær.. Det er jo bare pletblødning jeg har... 

Anmeld

19. marts 2011

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Jeg ved heller ikke om jeg skal ringe til lægen på Mandag eller lade vær.. Det er jo bare pletblødning jeg har... 

Altså jeg skulle ikke kontakte læge når jeg blødte , de havde jo fundet ud af at der ikke var noget galt så det gjorde jeg ikke

Anmeld

19. marts 2011

Mira0911

Muffi<3 skriver:

Altså jeg skulle ikke kontakte læge når jeg blødte , de havde jo fundet ud af at der ikke var noget galt så det gjorde jeg ikke

Jeg fik også at vide i Lørdags at alt så fint ud til GU'en og scanningen... 

Anmeld

19. marts 2011

MaybeBaby

MoarJ skriver:

Ja det er 4. gang siden i Lørdags at jeg bløder... Men ikke styrtblødning... 

Jeg ringede til vagtlægen og fortalte som det var... (Meget forskel på vagtlæger) 

Han sagde når jeg nu var over de 3 mdr, havde slet ikke noget at bekymre mig om... Når blødningen ikke var værre, var det ikke noget særligt... 

Han sagde selvfølgelig at hvis det blev til kraftig mens blødning eller styrtblødning som i Lørdags, så vil de tage mig ind og tjekke mig ellers skulle jeg ringe til min egen læge på Mandag... Så længe blødningen ikke er værre og at de har en uges gammel scanning som ser fin ud, vil de ikke gør noget yderligere... 

Alligevel er jeg da bekymret, for om alt nu er som det skal være.. 

Min søster som er sygeplejerske fortæller mig hver gang, at det er meget normalt at bløde i graviditet... Ja siger jeg, men det føltes ikke normalt for mig under en graviditet, ved godt at man kan, men at det fortsætter, har ikke skænket mig en tanke... 

Jeg håber det snart stopper... Det vil jeg blive glad for... 

Har lavet en afstemning - Fortæl gerne hvad de sagde til dig, om det var normalt osv... 

Jeg har svaret andet, da jeg jo kun er én dag foran dig, så vil bare sige, at jeg ikke har blødt overhovedet, men at jeg jo bestemt heller ikke er færdig med at være gravid. Men kan se på afstemningen, at du ikke er den eneste, der bløder. Håber du får dejligt svar på mandag

Anmeld

20. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
MoarJ skriver:

Ja det er 4. gang siden i Lørdags at jeg bløder... Men ikke styrtblødning... 

Jeg ringede til vagtlægen og fortalte som det var... (Meget forskel på vagtlæger) 

Han sagde når jeg nu var over de 3 mdr, havde slet ikke noget at bekymre mig om... Når blødningen ikke var værre, var det ikke noget særligt... 

Han sagde selvfølgelig at hvis det blev til kraftig mens blødning eller styrtblødning som i Lørdags, så vil de tage mig ind og tjekke mig ellers skulle jeg ringe til min egen læge på Mandag... Så længe blødningen ikke er værre og at de har en uges gammel scanning som ser fin ud, vil de ikke gør noget yderligere... 

Alligevel er jeg da bekymret, for om alt nu er som det skal være.. 

Min søster som er sygeplejerske fortæller mig hver gang, at det er meget normalt at bløde i graviditet... Ja siger jeg, men det føltes ikke normalt for mig under en graviditet, ved godt at man kan, men at det fortsætter, har ikke skænket mig en tanke... 

Jeg håber det snart stopper... Det vil jeg blive glad for... 

Har lavet en afstemning - Fortæl gerne hvad de sagde til dig, om det var normalt osv... 

Hejsa...

Vil lige sige pøj pøj med det hele.. følger jo lidt med her på sidelinien...

Jeg blødte fra da jeg opdaget at jeg var gravid.. nogen gange meget, andre gange lidt.. det viste sig, at jeg blødte fra polypper... tænkte at du kunne have det samme.. nu hvor der er lukket op til bebs... prøv at få en scanning, og få det undersøgt.. det er tilsyneladende meget almindelig af have dem under en graviditet... Tænker mere, når du bløder så regelmæssigt, som du har gjort... de er ikke farlige fik jeg afvide...

Jeg blev nemlig heller ikke taget så alvorligt, som du gør.. indtil jeg bankede i bordet og sagde at jeg ville vide, hvor blødningen kom fra og vupti der kom en forklaring og det kunne give mere ro i sjælen... bekymringer er ikke godt, når man er gravid...

Håber de snart standser, så du kan have en rolig graviditet, som du kan nyde til fulde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.