Så begyndte blødningen IGEN!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Blødte du efter de 3 mdr?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.132 visninger
32 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

Mira0911

Ja det er 4. gang siden i Lørdags at jeg bløder... Men ikke styrtblødning... 

Jeg ringede til vagtlægen og fortalte som det var... (Meget forskel på vagtlæger) 

Han sagde når jeg nu var over de 3 mdr, havde slet ikke noget at bekymre mig om... Når blødningen ikke var værre, var det ikke noget særligt... 

Han sagde selvfølgelig at hvis det blev til kraftig mens blødning eller styrtblødning som i Lørdags, så vil de tage mig ind og tjekke mig ellers skulle jeg ringe til min egen læge på Mandag... Så længe blødningen ikke er værre og at de har en uges gammel scanning som ser fin ud, vil de ikke gør noget yderligere... 

Alligevel er jeg da bekymret, for om alt nu er som det skal være.. 

Min søster som er sygeplejerske fortæller mig hver gang, at det er meget normalt at bløde i graviditet... Ja siger jeg, men det føltes ikke normalt for mig under en graviditet, ved godt at man kan, men at det fortsætter, har ikke skænket mig en tanke... 

Jeg håber det snart stopper... Det vil jeg blive glad for... 

Har lavet en afstemning - Fortæl gerne hvad de sagde til dig, om det var normalt osv... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

twinboys

Ja en gang og så fødte jeg

Anmeld

19. marts 2011

Snefnug1984

Hmm... sjovt at man får så mange forskellige svar.. Jeg har læst, at det IKKE er normalt at bløde under graviditeten

Men håber alt er OK

Anmeld

19. marts 2011

NinaNymannMadsen

lyder bestemt ikke rart.

og så slet ikk når du selv har det dårligt med det.

jeg blødte to gange efter de første 3 mdr men det var ikke noget. det var pga slimhinder der var følsomme.

Anmeld

19. marts 2011

Maise

jeg havde mange blødninger, nogle små andre større og så jeg røg direkte på sygehus. blev af den grund sygemeldt i uge 22, men blødte frem til omkring uge 30 og så ikke mere overhovedet i helegraviditeten. Det var nogen gange efter jeg f.eks havde gået en tur. Jeg blev scannet hver gang og de kom frem til det samme. Sarte slimhinder og kar.

Anmeld

19. marts 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

lyder bestemt ikke rart.

og så slet ikk når du selv har det dårligt med det.

jeg blødte to gange efter de første 3 mdr men det var ikke noget. det var pga slimhinder der var følsomme.

Jeg begynder også at tænke, om det måske kunne være fordi mine slimhinder er følsomme... 

Troede ellers lige at det var stoppet... 

Anmeld

19. marts 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Ja det er 4. gang siden i Lørdags at jeg bløder... Men ikke styrtblødning... 

Jeg ringede til vagtlægen og fortalte som det var... (Meget forskel på vagtlæger) 

Han sagde når jeg nu var over de 3 mdr, havde slet ikke noget at bekymre mig om... Når blødningen ikke var værre, var det ikke noget særligt... 

Han sagde selvfølgelig at hvis det blev til kraftig mens blødning eller styrtblødning som i Lørdags, så vil de tage mig ind og tjekke mig ellers skulle jeg ringe til min egen læge på Mandag... Så længe blødningen ikke er værre og at de har en uges gammel scanning som ser fin ud, vil de ikke gør noget yderligere... 

Alligevel er jeg da bekymret, for om alt nu er som det skal være.. 

Min søster som er sygeplejerske fortæller mig hver gang, at det er meget normalt at bløde i graviditet... Ja siger jeg, men det føltes ikke normalt for mig under en graviditet, ved godt at man kan, men at det fortsætter, har ikke skænket mig en tanke... 

Jeg håber det snart stopper... Det vil jeg blive glad for... 

Har lavet en afstemning - Fortæl gerne hvad de sagde til dig, om det var normalt osv... 

Med min den ældste småblødte jeg on and off gennem hele graviditeten, og det gjorde jeg også i mange af mine andre graviditeter, som jeg jo så ikke fik noget ud af.
Men ikke med de to yngste, bortset fra at jeg fik mens i 3 mdr med den mellemste.
(man er ski da også en underlig en)

Nå men mht den ældste skyldtes det at min moderkage lå yderligt og blev klemt, sagde de kloge hoveder, så derfor bristede der jævnligt små blodkar.

Jeg lå jo så ned, det meste af de 9 mdr, og måtte ikke lave noget særligt fysisk af samme årsag...så det var ret træls.

Anmeld

19. marts 2011

Mira0911

Maise skriver:

jeg havde mange blødninger, nogle små andre større og så jeg røg direkte på sygehus. blev af den grund sygemeldt i uge 22, men blødte frem til omkring uge 30 og så ikke mere overhovedet i helegraviditeten. Det var nogen gange efter jeg f.eks havde gået en tur. Jeg blev scannet hver gang og de kom frem til det samme. Sarte slimhinder og kar.

Begynder også selv at hælde til at det er sarte slimhinder osv.... 

Anmeld

19. marts 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Jeg begynder også at tænke, om det måske kunne være fordi mine slimhinder er følsomme... 

Troede ellers lige at det var stoppet... 

jeg var på FG for at finde ud af det fordi jeg blev meget bange da det skete jo men sådan er det jo bare. håber hvertfald de finder ud af hvad det er så du kan være rolig.

håber det sidste gang du oplever at bløde for det er bestemt ikke en rar følelse når det er.

Anmeld

19. marts 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

jeg var på FG for at finde ud af det fordi jeg blev meget bange da det skete jo men sådan er det jo bare. håber hvertfald de finder ud af hvad det er så du kan være rolig.

håber det sidste gang du oplever at bløde for det er bestemt ikke en rar følelse når det er.

Med Julie blødte jeg for jeg havde meget sarte slimhinder... 

Jeg har ingen smerter overhovedet, og det gør mig meget rolig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.