Weeee forår i luften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

signe.

bullerbassen skriver:

Ej så lækkert  16 g det ski da helt vildt . Her er der kun 10 g, men SÅ skønt for  skinner. Og Silas sover ude i sin elskede barnevogn ( endelig )

Weee dejligt dejligt

Farsø har også ALTID været foran med det vejr halløj læs ironien, haha.... men det er nogle meget velkomne 16 grader

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

SussieThyssen

Mor-til-Hasse skriver:

vi har 16+ grader - ja 16!! dører og vinduer står åbne, Hasse er i klapvogn og vi NYDER vejret på vores dejlige landsted, med stor parkhave til, der står vintergækker langs indkørslen og alt skriger bare forår - forår-forår!!

Wau...så varmt er det nu ikke her..men omkring 10-12 grader er det nu nok tror jeg.
Og så står døren åben i vindfanget og netdøren er lukket, så vi har to misser der sidder derude og fiser den af i solen og den friske luft

Anmeld

19. marts 2011

Mira0911

bullerbassen skriver:

Her skinner solen - og der er en smule plus grader. Så Silas kan endelig komme ud og sove .

Han er nu puttet & jeg vil smutte en tur i haven ...

GOD DAG derude

Solen skinner også dejligt her... 

Anmeld

19. marts 2011

signe.

SussieThyssen skriver:

Wau...så varmt er det nu ikke her..men omkring 10-12 grader er det nu nok tror jeg.
Og så står døren åben i vindfanget og netdøren er lukket, så vi har to misser der sidder derude og fiser den af i solen og den friske luft

årh lyder bare herligt, for de to misser vi har 1 hund der ligger i solen, og en anden hund der er med ude at kører traktor velkommen til livet på landet, hehe..

Anmeld

19. marts 2011

SussieThyssen

Mor-til-Hasse skriver:

årh lyder bare herligt, for de to misser vi har 1 hund der ligger i solen, og en anden hund der er med ude at kører traktor velkommen til livet på landet, hehe..

Ja, der er dejligt herude.
Engang landbo, altid landbo

Anmeld

19. marts 2011

Kruse90

Det er fantastisk
Jeg skulle have været i haven idag, men lektierne tog lige lidt længere tid en planlagt, og så var svigerforældrene lige forbi
Så jeg har desværre kun nydt forårsvejret indefra
Men overvejer at hive manden med ud at gå en tur inden aftensmaden
Og mens det stadig er lyst

Anmeld

19. marts 2011

BellaCiinea

Ihh ja, her har vi 10-12 grader og solen lige ind i stuen og soveværelset. Bliver så dejlig lyst =)

Anmeld

19. marts 2011

Carina1977

bullerbassen skriver:

Her skinner solen - og der er en smule plus grader. Så Silas kan endelig komme ud og sove .

Han er nu puttet & jeg vil smutte en tur i haven ...

GOD DAG derude

Da jeg var ude idag, var det lige før jeg syntes at det var for varmt med min vinterjakke. Men det er jo samtidig for koldt med en tynd jakke. Glæder mig til der bliver de der 15-20 grader....bliver skønt. Og endnu bedre igen, når sommeren kommer

Anmeld

20. marts 2011

signe.

SussieThyssen skriver:

Ja, der er dejligt herude.
Engang landbo, altid landbo

lige mine ord...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.