Weeee forår i luften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

bullerbassen

Her skinner solen - og der er en smule plus grader. Så Silas kan endelig komme ud og sove .

Han er nu puttet & jeg vil smutte en tur i haven ...

GOD DAG derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

SussieThyssen

bullerbassen skriver:

Her skinner solen - og der er en smule plus grader. Så Silas kan endelig komme ud og sove .

Han er nu puttet & jeg vil smutte en tur i haven ...

GOD DAG derude

Lærken synger...mejserne er gået helt amok...blåmejserne gør hovedrent i det gamle redehul, så der står en sky af gammelt mos og dun ud gennem hullet, der er lam på markerne og jeg så et føl på vej hjem fra byen

Jubiii..endelig er det forår

At jeg så er ved at gå til af pollenallegi, dårligt kan se gennem øjnene, næse og ører er stoppet helt til...så er det skisme skønt alligevel

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. marts 2011

bullerbassen

SussieThyssen skriver:

Lærken synger...mejserne er gået helt amok...blåmejserne gør hovedrent i det gamle redehul, så der står en sky af gammelt mos og dun ud gennem hullet, der er lam på markerne og jeg så et føl på vej hjem fra byen

Jubiii..endelig er det forår

At jeg så er ved at gå til af pollenallegi, dårligt kan se gennem øjnene, næse og ører er stoppet helt til...så er det skisme skønt alligevel

Kærligst
Sussie

Ja det er bare super skønt

Selvfølgelig ikke for dig - håber du klare dig alligevel

Men skønt det er det

Anmeld

19. marts 2011

SussieThyssen

bullerbassen skriver:

Ja det er bare super skønt

Selvfølgelig ikke for dig - håber du klare dig alligevel

Men skønt det er det

Det har jeg da gjort de forrige år, så det går nok endnu en sæson

Anmeld

19. marts 2011

bullerbassen

SussieThyssen skriver:

Det har jeg da gjort de forrige år, så det går nok endnu en sæson

Det jo det - Ellers må du til doktoren og have en sprøjte

Anmeld

19. marts 2011

Diana...

DET ER BARE SÅ SKØNT JAAAA. Her sover begge børnene og jeg vil nu også gå i haven og hjælpe min vidunderlig dejlige mand med at fælde et træ mere. 

Anmeld

19. marts 2011

SussieThyssen

bullerbassen skriver:

Det jo det - Ellers må du til doktoren og have en sprøjte

Nix..det må jeg ikke.
Jeg er multiallergiker og kan ikke tåle vaccinationer, da de risikerer at slå mig ihjel...så...jeg må leve med problemerne og nøjes med Benadryl og evt binyrebark hormon (som jeg faktisk heller ikke kan tåle) hvis det bliver helt tosset.

Anmeld

19. marts 2011

bullerbassen

SussieThyssen skriver:

Nix..det må jeg ikke.
Jeg er multiallergiker og kan ikke tåle vaccinationer, da de risikerer at slå mig ihjel...så...jeg må leve med problemerne og nøjes med Benadryl og evt binyrebark hormon (som jeg faktisk heller ikke kan tåle) hvis det bliver helt tosset.

Nå for søren - nej det dur ski da godt nok ikke

Anmeld

19. marts 2011

signe.

vi har 16+ grader - ja 16!! dører og vinduer står åbne, Hasse er i klapvogn og vi NYDER vejret på vores dejlige landsted, med stor parkhave til, der står vintergækker langs indkørslen og alt skriger bare forår - forår-forår!!

Anmeld

19. marts 2011

bullerbassen

Mor-til-Hasse skriver:

vi har 16+ grader - ja 16!! dører og vinduer står åbne, Hasse er i klapvogn og vi NYDER vejret på vores dejlige landsted, med stor parkhave til, der står vintergækker langs indkørslen og alt skriger bare forår - forår-forår!!

Ej så lækkert  16 g det ski da helt vildt . Her er der kun 10 g, men SÅ skønt for  skinner. Og Silas sover ude i sin elskede barnevogn ( endelig )

Weee dejligt dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.