Oscar's dåbskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Senia

Valkyrien skriver:

300 gr flormelis rørt sammen med et bæger past. æggehvider. Og så ned i en sprøjtepose med en rund tylle på. Og så bare sprøjtet ud

Okay.. må jeg altså prøve en dag - for gal du har gjort det godt syntes jeg - ser jo super flot ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Manakauapo

Lille-Nivs.Mor skriver:

Okay.. må jeg altså prøve en dag - for gal du har gjort det godt syntes jeg - ser jo super flot ud

Taaaaaak  

Du må bare kaste dig ud i det! Det er sindsygt sjovt!

Anmeld

20. marts 2011

Senia

Valkyrien skriver:

Taaaaaak  

Du må bare kaste dig ud i det! Det er sindsygt sjovt!

Der er ikke andet for Godt at høre det er sjovt

Anmeld

20. marts 2011

Manakauapo

Lille-Nivs.Mor skriver:

Der er ikke andet for Godt at høre det er sjovt

Nemlig Glæder mig til du kommer igang! Du ved jo nok allerede at kagenørderne herinde er temmlig (læs: ultra psyko meget) glade for billeder

Anmeld

20. marts 2011

Manakauapo

Albertesmor skriver:

Tak for svar

Så lidt da

Anmeld

20. marts 2011

LinLin

Valkyrien skriver:

Så er kagen til Oscar's barnedåb på søndag lige blevet færdig. Til dem, der ikke lige ved hvem jeg snakker om, er det Tine (Morethanperfect) lille søn.

Er okay tilfreds med kagen, bortset fra siderne. Fondanten sprækkede og gjorde ved. Var virkelig drillesyg.. Men jeg fik da et rimelig godt resultat ud af det. Og Tine er da ihvertfald tilfreds - siger hun!

Kagen består af chokoladebunde, hindbærmousse og en hvid chokolademousse med ægte Valhrona chokolade.

Flot kage!

Må jeg lige spørge mht datoen - er det hans fødselsdato? Jeg skal nemlig lave en til min egen søn til næste søndag og havde da tænkt det skulle være dåbsdatoen

Anmeld

20. marts 2011

Manakauapo

DAs mor skriver:

Flot kage!

Må jeg lige spørge mht datoen - er det hans fødselsdato? Jeg skal nemlig lave en til min egen søn til næste søndag og havde da tænkt det skulle være dåbsdatoen

Ja, det er Oscar's fødselsdato.

Tine ville gerne have hans fødselsdato på, og så lavede jeg jo det. Personligt ville jeg nok selv sætte dåbsdatoen på, men igen! Det er jo forskelligt, hvad man lyster.

Anmeld

20. marts 2011

Dot D

Hvor er den fin og enkel FLOT

Anmeld

20. marts 2011

Senia

Valkyrien skriver:

Nemlig Glæder mig til du kommer igang! Du ved jo nok allerede at kagenørderne herinde er temmlig (læs: ultra psyko meget) glade for billeder

Hehe har lavet min første rigtige kage til Kians barnedåb - skal have smidt lidt billeder op af den.

Men det var faktisk rigtig sjovt, og gav mig lidt blod på tanden

Men det med icing har jeg endnu ikke prøvet, og er da lidt nysgerrig for at prøve det Hehe..

Anmeld

20. marts 2011

LinLin

Valkyrien skriver:

Ja, det er Oscar's fødselsdato.

Tine ville gerne have hans fødselsdato på, og så lavede jeg jo det. Personligt ville jeg nok selv sætte dåbsdatoen på, men igen! Det er jo forskelligt, hvad man lyster.

Ja selvfølgelig er det det

Jeg tror nu jeg holder fast i at det skal være dåbsdatoen på Adams

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.