Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Det gør jeg også !!
Det gør jeg også !!
Men skriver du ikke lige til mig, når I kører fra Svendborg?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor fin....
Valkyrien skriver: Men skriver du ikke lige til mig, når I kører fra Svendborg?
Joo det skal jeg nok
morethanperfect skriver: Joo det skal jeg nok
Super Glæder mig til du kommer hehe
twinboys skriver: Hvor fin....
Taaak søde
Super fin og enkel.
Valkyrien skriver: Så er kagen til Oscar's barnedåb på søndag lige blevet færdig. Til dem, der ikke lige ved hvem jeg snakker om, er det Tine (Morethanperfect) lille søn. Er okay tilfreds med kagen, bortset fra siderne. Fondanten sprækkede og gjorde ved. Var virkelig drillesyg.. Men jeg fik da et rimelig godt resultat ud af det. Og Tine er da ihvertfald tilfreds - siger hun! Kagen består af chokoladebunde, hindbærmousse og en hvid chokolademousse med ægte Valhrona chokolade.
Så er kagen til Oscar's barnedåb på søndag lige blevet færdig. Til dem, der ikke lige ved hvem jeg snakker om, er det Tine (Morethanperfect) lille søn.
Er okay tilfreds med kagen, bortset fra siderne. Fondanten sprækkede og gjorde ved. Var virkelig drillesyg.. Men jeg fik da et rimelig godt resultat ud af det. Og Tine er da ihvertfald tilfreds - siger hun!
Kagen består af chokoladebunde, hindbærmousse og en hvid chokolademousse med ægte Valhrona chokolade.
Sikke et flot stykke arbejde. Har du også selv lavet den lille baby?
Den er hjemmelavet, men bare ikke håndmodelleret. Jeg har købt en silikoneform til at lave babyerne i.
Nej hvor er den bare rigtig flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128