Uro i benene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

SussieThyssen

MetteDN skriver:

Hej de damer..

Jeg har sådan en frygtelig uro i benene stort set hver dag + aften + nat.. Kan snart ikke holde ud at være nogen steder..

Nu har jeg så fundet det her naturlægemiddel som hedder Aesculaforce forte..

Er der nogen der kender noget til det? og må man tage det når man er gravid ?

På apoteket eller hos Matas kan du/I købe nogle tabs der hedder Oppekjærs pebermyntetabs, de er rent naturpræparat og perbermynte hjælper rigtigt godt mod uro i benene.
I kan også drikke pebermyntete inden sengetid og så lægge jer til at sove med en tyk pude under benene eller hæve fodenden på jeres seng..evt ved at lægge noget under madrassen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

MetteDN

SussieThyssen skriver:

På apoteket eller hos Matas kan du/I købe nogle tabs der hedder Oppekjærs pebermyntetabs, de er rent naturpræparat og perbermynte hjælper rigtigt godt mod uro i benene.
I kan også drikke pebermyntete inden sengetid og så lægge jer til at sove med en tyk pude under benene eller hæve fodenden på jeres seng..evt ved at lægge noget under madrassen.

Kærligst
Sussie

Det må jeg prøve Tak for det ..

Anmeld

18. marts 2011

samantha1986

MetteDN skriver:

Okay, kunne være jeg skulle hører lægen om man må tage det..

Kunne være rart at få bare lidt søvn

Ja helt sikkert. Det er svært at komme igennem dagen når man ikke har sovet

Anmeld

18. marts 2011

MetteDN

samantha1986 skriver:

Ja helt sikkert. Det er svært at komme igennem dagen når man ikke har sovet

Det er det helt bestemt ..  Og så bliver man så nemt irriteret.. Jeg gør i hvert fald .

Anmeld

18. marts 2011

samantha1986

MetteDN skriver:

Det er det helt bestemt ..  Og så bliver man så nemt irriteret.. Jeg gør i hvert fald .

Det gør man nemlig.

men håber du finder noget der hjælper.

Anmeld

18. marts 2011

Summer

MetteDN skriver:

Hej de damer..

Jeg har sådan en frygtelig uro i benene stort set hver dag + aften + nat.. Kan snart ikke holde ud at være nogen steder..

Jeg kender ikke det produkt du spørg om, men jeg ved at magnesium hjælper mod uro i benene og kramper.

Anmeld

19. marts 2011

JustMe

NinaSophia skriver:

men da det er et naturlægemiddel burde der vel ikke ske noget..

At det er et naturlægemiddel er desværre ingen garanti. Det kan være lige så farligt ved en graviditet, som kemist syntetiserede medikamenter

TS: Snak med din læge om midlet, så du ikke finder ud af bagefter, at det bør undgås.

Uro i benene kan udover eks. vand i benene også skyldes enten jern- eller magnesiummangel, så prøv at tjekke, om du får nok af begge

Anmeld

19. marts 2011

Stéphanie

MetteDN skriver:

Hej de damer..

Hejsa.

Har lige været inde og se en produktbeskrivelse af det præperat du spørger til, og man fraråder gravide og ammende det da man ikke kender til den indirekte virkning af det.. Så hvis jeg var dig ville jeg nok finde noget andet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.