Uro i benene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

MetteDN

Hej de damer..

Jeg har sådan en frygtelig uro i benene stort set hver dag + aften + nat.. Kan snart ikke holde ud at være nogen steder..

Nu har jeg så fundet det her naturlægemiddel som hedder Aesculaforce forte..

Er der nogen der kender noget til det? og må man tage det når man er gravid ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

twiggi

jeg kender ikke til midlet, men ville bare lige sige at jeg også har hamrende uro i benene, jeg er ved at blive vanvittig

har næsten ikke sovet i nat pga det har kryplet under huden og haft en slags ticks i benene.

total irriterende graviditets-gene man godt kunne have været foruden..

Anmeld

18. marts 2011

twiggi

men da det er et naturlægemiddel burde der vel ikke ske noget..

Anmeld

18. marts 2011

samantha1986

MetteDN skriver:

Hej de damer..

Jeg har sådan en frygtelig uro i benene stort set hver dag + aften + nat.. Kan snart ikke holde ud at være nogen steder..

Nu har jeg så fundet det her naturlægemiddel som hedder Aesculaforce forte..

Er der nogen der kender noget til det? og må man tage det når man er gravid ?

Jeg kender ikke til det. Men jeg har også uro i benene, dog er jeg ikke gravid så jeg skal leve med mit hver dag.

Jeg har fundet ud af at sørge man for at bevæge sig, men ikke for meget så kan man gøre så uroen ikke er så slem. Og jeg kan kun sove på maven. Det har du nok svært ved :-) men ellers så hav benet oppe. Mit skal helst ligge lidt i spænd så mærker jeg det heller ikke.

Lægen sagde til mig at salt og sodavand kunne have en indvirkning. det gjorde ikke nogen forskel på mig.

Håber dette måske kan hjælpe dig lidt

Anmeld

18. marts 2011

MetteDN

NinaSophia skriver:

jeg kender ikke til midlet, men ville bare lige sige at jeg også har hamrende uro i benene, jeg er ved at blive vanvittig

har næsten ikke sovet i nat pga det har kryplet under huden og haft en slags ticks i benene.

total irriterende graviditets-gene man godt kunne have været foruden..

Jah det simpelthen uudholdeligt.. Og manden kan heller ikke sove fordi jeg ligger og spjætter og vender og drejer mig.

JAH kunne virkelig godt have undværet det

Anmeld

18. marts 2011

twiggi

MetteDN skriver:

Jah det simpelthen uudholdeligt.. Og manden kan heller ikke sove fordi jeg ligger og spjætter og vender og drejer mig.

JAH kunne virkelig godt have undværet det

min kæreste er også ved at få spat

Anmeld

18. marts 2011

MetteDN

samantha1986 skriver:

Jeg kender ikke til det. Men jeg har også uro i benene, dog er jeg ikke gravid så jeg skal leve med mit hver dag.

Jeg har fundet ud af at sørge man for at bevæge sig, men ikke for meget så kan man gøre så uroen ikke er så slem. Og jeg kan kun sove på maven. Det har du nok svært ved :-) men ellers så hav benet oppe. Mit skal helst ligge lidt i spænd så mærker jeg det heller ikke.

Lægen sagde til mig at salt og sodavand kunne have en indvirkning. det gjorde ikke nogen forskel på mig.

Håber dette måske kan hjælpe dig lidt

Åh det må være hårdt

HAr prøvet at sove med puder under benene, men det hjælper ikke

Men tusind tak for rådet

Anmeld

18. marts 2011

MetteDN

NinaSophia skriver:

min kæreste er også ved at få spat

Alle de ting de mænd må finde sig i

Anmeld

18. marts 2011

samantha1986

MetteDN skriver:

Åh det må være hårdt

HAr prøvet at sove med puder under benene, men det hjælper ikke

Men tusind tak for rådet

Det er som om puder er for bløde. ja har prøvet det hele.

Der er noget der hedder baldrian. også naturlægemiddel. ved ikke om gravide må tage det, men det er beroligende og skulle gøre så man kan sove.

Anmeld

18. marts 2011

MetteDN

samantha1986 skriver:

Det er som om puder er for bløde. ja har prøvet det hele.

Der er noget der hedder baldrian. også naturlægemiddel. ved ikke om gravide må tage det, men det er beroligende og skulle gøre så man kan sove.

Okay, kunne være jeg skulle hører lægen om man må tage det..

Kunne være rart at få bare lidt søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.