Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puha, sikke en omgang..! Er sgu ikke sikker på at mine tårer havde ventet til efter det hele var overstået..! Nu er jeg desværre selv en af dem med meget usynlige årer, så har selv prøvet at blive stukket og rodet i, og ved præcis hvor ondt det gør..! -Desværre hjælper emla ikke på roderiet, da de kun bedøver ovehuden...(plejede selv at bruge dem)Håber ikke at hun har penicilin allergi, men håber f*ndme de tager sig sammen til den videre udredning, som hun så skal igennem..!
herfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mullemus86 skriver: Puha, sikke en omgang..! Er sgu ikke sikker på at mine tårer havde ventet til efter det hele var overstået..! Nu er jeg desværre selv en af dem med meget usynlige årer, så har selv prøvet at blive stukket og rodet i, og ved præcis hvor ondt det gør..! -Desværre hjælper emla ikke på roderiet, da de kun bedøver ovehuden...(plejede selv at bruge dem)Håber ikke at hun har penicilin allergi, men håber f*ndme de tager sig sammen til den videre udredning, som hun så skal igennem..! herfra
tak søde..
Nej, emlaen hjælper ikke på roderiet... og slet ikke på sådan en lille arm
Men for fremtiden kommer jeg bare til at insistere på at de kalder eksperterne med det samme! Det er IKKE ok...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128