Brændt af af SP :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

FamilenStorm

Dinna88 skriver:

Det er ærgeligt Men, måske hun kan forklare sig ud af det jo. Måske er der en årsag som er acceptabel.

Ja.. Håber jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Dinna88

Heidibh skriver:

Ja.. Håber jeg...

Jep. Om ikke andet, så god fornøjelse med opstarten

Anmeld

18. marts 2011

Mira0911

Mon ikke der en årsag eller forglemmelse? 

Anmeld

18. marts 2011

FamilenStorm

PsychedeliC skriver:

Dét gjorde min også da vi skulle snakke grød og mos opstart. Og så gav hun slet ikke lyd fra sig også selv om jeg lagde en besked. Jeg mødte så en af hendes kolegaer og sagde til hende at hun skulle bede hende om at kontakte mig. Hun ringede først 14 dage efter den dag hun havde brændt mig at. Så snakkede vi om det i mobil og så hende først da mit barn var 6 mdr og vi skulle snakke grød da min baby var 4 mdr.. meget underlig opførsel. Jeg kan godt følge dig

Ej altså.. Hvor er det strid... Synes det er så uacceptabel... Ødelagde det ikke lidt din tillid til hende???

Nu er min lille pige 5mdr + 1 uge.. så der skal jo heller ikke gå alt for længe... Og bliver hurtig så usikker.. Så ville gerne have haft hende med på råd..

Håber da godt nok ikke hun gør det samme...

Anmeld

18. marts 2011

FamilenStorm

MoarJ skriver:

Mon ikke der en årsag eller forglemmelse? 

kunne forestille mig hun må have skrevet en forkert dag ned..

Men håber hun ringer til mig senest tirsdag hvor hun har tlf-tid.. Ellers ringer jeg i hvertfald til hende..

Bare surt når manden havde taget fri for job for at være med til at snakke om det..

Anmeld

18. marts 2011

PsychedeliC

Heidibh skriver:

Ej altså.. Hvor er det strid... Synes det er så uacceptabel... Ødelagde det ikke lidt din tillid til hende???

Nu er min lille pige 5mdr + 1 uge.. så der skal jo heller ikke gå alt for længe... Og bliver hurtig så usikker.. Så ville gerne have haft hende med på råd..

Håber da godt nok ikke hun gør det samme...

Jo lidt.. det er også som om hun ikke selv har børn. Måden hun rådgiver mig virker underligt.. jeg sad og snakkede med min mor om det for hun har også mødt hende hjemme ved mig og hun gav mig ret... jeg siger ikke at det er et must at hun skal have børn men synes bare hendes råd er super gode altid.. bare det med hun siger: Kan du ikke bare.... og så et eller andet, det er lidt svært at forklare

Anmeld

18. marts 2011

FamilenStorm

PsychedeliC skriver:

Jo lidt.. det er også som om hun ikke selv har børn. Måden hun rådgiver mig virker underligt.. jeg sad og snakkede med min mor om det for hun har også mødt hende hjemme ved mig og hun gav mig ret... jeg siger ikke at det er et must at hun skal have børn men synes bare hendes råd er super gode altid.. bare det med hun siger: Kan du ikke bare.... og så et eller andet, det er lidt svært at forklare

EJ altså...

Virker da useriøs... En sp skal da være en man kan stole på at alt hvad hun siger er rigtig.. Det skulle jo gerne være dem der kan gøre os klogere...

Anmeld

18. marts 2011

PsychedeliC

Heidibh skriver:

EJ altså...

Virker da useriøs... En sp skal da være en man kan stole på at alt hvad hun siger er rigtig.. Det skulle jo gerne være dem der kan gøre os klogere...

Ja netop 

Anmeld

18. marts 2011

Solstrålen

Hmm det er da træls for dig men jeg tænker osse om hun måske er kommet til at skrive den forkerte dato .. hun kan jo osse lave en fejl

Held og lykke med grød-opstart

Anmeld

18. marts 2011

Muffinmus

det var jeg også sikker på min gjorde en gang, ventede flere timer før det gik op for mig hun bare ikke kom. Men det viste sig vi hadve snakket om 2 forskellige dage og ikke havde skrevet det samme ned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.