Brændt af af SP :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.246 visninger
22 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

FamilenStorm

Æv også.. Min SP skulle komme i dag 9:30 og snakke grød/ mos opstart og hun er ikke dukket op

Har prøvet at ringe til hende, men der var Tlf-svare på og har først Tlf-tid tirsdag fra 8-9..

Æv bæv havde glædet mig til at få det på plads og komme igang med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Lisbeth85

Min Sp meldte også afbud IGEN i dag.... det er sgu træls, når man går og ser frem til, at de skal se ens lille dyrebare skat

Håber du får en ny tid hurtigt, så du kan komme i gang med lidt mos / grød etc.

God weekend trods alt

Anmeld

18. marts 2011

FamilenStorm

Lisbeth85 skriver:

Min Sp meldte også afbud IGEN i dag.... det er sgu træls, når man går og ser frem til, at de skal se ens lille dyrebare skat

Håber du får en ny tid hurtigt, så du kan komme i gang med lidt mos / grød etc.

God weekend trods alt

Hvis hun dog bare så havde ringet.. Men har intet hørt.. Så var lidt synd for lillepigen for ville jo ikke ligge hende ud at sove hvis hun var på vej..

Er spændt på at se hvornår jeg høre fra hende..

Tror vi begynder i dag alligelvel, for tror bettepigen er godt sulten og mors mælk ikke er nok mere.. Havde bare lige så mange spørgsmål jeg gerne ville have haft svar på først..

Ihh altså..

Anmeld

18. marts 2011

Lisbeth85

Ja, du kan sagtens starte selv. Gjorde jeg også en dag lige pludselig

Anmeld

18. marts 2011

Dinna88

Heidibh skriver:

Hvis hun dog bare så havde ringet.. Men har intet hørt.. Så var lidt synd for lillepigen for ville jo ikke ligge hende ud at sove hvis hun var på vej..

Er spændt på at se hvornår jeg høre fra hende..

Tror vi begynder i dag alligelvel, for tror bettepigen er godt sulten og mors mælk ikke er nok mere.. Havde bare lige så mange spørgsmål jeg gerne ville have haft svar på først..

Ihh altså..

Det lyder underligt, at hun ikke en gang ringede 

Måske kan du spørge kvinderne herinde ang. opstarten? 

Anmeld

18. marts 2011

FamilenStorm

Dinna88 skriver:

Det lyder underligt, at hun ikke en gang ringede 

Måske kan du spørge kvinderne herinde ang. opstarten? 

Ja det er så og især når hun er så svær at få fat på..

Overvejer også at starte computeren op ( skriver fra mobil nu) og skrive mine spørgsmål og se om jeg kan få lidt vished..

Men ej hvor en øv følelse..

Anmeld

18. marts 2011

Dinna88

Heidibh skriver:

Ja det er så og især når hun er så svær at få fat på..

Overvejer også at starte computeren op ( skriver fra mobil nu) og skrive mine spørgsmål og se om jeg kan få lidt vished..

Men ej hvor en øv følelse..

Ja, jeg kan forestille mig at det ødelægger lidt forholdet mellem jer? Men, måske hun har en god og acceptabel grund, når du får fat i hende Det håber jeg da.

Det er da i hvert fald et forsøg værd, at lave en tråd med dine spørgsmål!

Anmeld

18. marts 2011

FamilenStorm

Dinna88 skriver:

Ja, jeg kan forestille mig at det ødelægger lidt forholdet mellem jer? Men, måske hun har en god og acceptabel grund, når du får fat i hende Det håber jeg da.

Det er da i hvert fald et forsøg værd, at lave en tråd med dine spørgsmål!

Lidt gør det nok.. Mister da i hevertfald lidt for hende.. Man får lidt følelsen af at hun "ligeglad" Og som mor synes man jo bare at ens barn er det vigtigste..

Man ja vil jeg da lige prøve...

Anmeld

18. marts 2011

PsychedeliC

Heidibh skriver:

Æv også.. Min SP skulle komme i dag 9:30 og snakke grød/ mos opstart og hun er ikke dukket op

Har prøvet at ringe til hende, men der var Tlf-svare på og har først Tlf-tid tirsdag fra 8-9..

Æv bæv havde glædet mig til at få det på plads og komme igang med det..

Dét gjorde min også da vi skulle snakke grød og mos opstart. Og så gav hun slet ikke lyd fra sig også selv om jeg lagde en besked. Jeg mødte så en af hendes kolegaer og sagde til hende at hun skulle bede hende om at kontakte mig. Hun ringede først 14 dage efter den dag hun havde brændt mig at. Så snakkede vi om det i mobil og så hende først da mit barn var 6 mdr og vi skulle snakke grød da min baby var 4 mdr.. meget underlig opførsel. Jeg kan godt følge dig

Anmeld

18. marts 2011

Dinna88

Heidibh skriver:

Lidt gør det nok.. Mister da i hevertfald lidt for hende.. Man får lidt følelsen af at hun "ligeglad" Og som mor synes man jo bare at ens barn er det vigtigste..

Man ja vil jeg da lige prøve...

Det er ærgeligt Men, måske hun kan forklare sig ud af det jo. Måske er der en årsag som er acceptabel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.