Erfaring med Copenhagen Fertility Center

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

Chalala85

Tutter skriver:

For ige at svarer på det spørgsmål, ved insemination, bliver sæden sprøjtet op i livmoderen og sædbamserne skal så selv finde vej til ægget. Så hvis du har mere end et æg, er det op til sædbamserne om de kan komme ind i flere..

Glæd dig til CFC, de er de skønneste mennesker derude

ahh ja, det giver self sig selv hehe er nok en del grøn på det her område endnu, thank good for alle jer kloge kvinder herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

sus73

Jeg er så en af dem som har haft et noget uheldigt forløb på CFC. En sygeplerske som ikke kunne finde ud af at scanne; sløsede med antal scanninger som har gjort at jeg er blevet insemineret hhv. for tidligt og sent 2 ud af 3 gange; og sidst men ikke mindst har jeg været meget chokkeret over en af sygeplejerskerne, som kom med nogle ret ubehagelige kommentarer til mig sidst jeg blev insemineret hos dem. Jeg har nu valgt et andet sted.

Anmeld

20. marts 2011

Chalala85

sus73 skriver:

Jeg er så en af dem som har haft et noget uheldigt forløb på CFC. En sygeplerske som ikke kunne finde ud af at scanne; sløsede med antal scanninger som har gjort at jeg er blevet insemineret hhv. for tidligt og sent 2 ud af 3 gange; og sidst men ikke mindst har jeg været meget chokkeret over en af sygeplejerskerne, som kom med nogle ret ubehagelige kommentarer til mig sidst jeg blev insemineret hos dem. Jeg har nu valgt et andet sted.

hvad sagde hun? håber dit nyt sted behandler dig bedre.

Anmeld

20. marts 2011

RiUL

Hej smukke

Hvor blir det spændende, at I skal til samtale Jeg krydser fingre for at det går hurtigt det hele 

Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå

Anmeld

20. marts 2011

Chalala85

RiUL skriver:

Hej smukke

Hvor blir det spændende, at I skal til samtale Jeg krydser fingre for at det går hurtigt det hele 

Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå

Tak smukke, hvor er du sød. Skal nok give en update når vi kommer hjem derfra

Anmeld

20. marts 2011

RiUL

Chalala85 skriver:

Tak smukke, hvor er du sød. Skal nok give en update når vi kommer hjem derfra

Det lyder godt smukke Er sikker på at det nok skal blive godt, så I snart kan få jeres ønske bebs 

Anmeld

20. marts 2011

sus73

Chalala85 skriver:

hvad sagde hun? håber dit nyt sted behandler dig bedre.

Jeg havde ondt under inseminationerne (da kateteret skulle op), og ved sidste seance, sagde sygeplejersken til mig (jeg var end ikke kommet ned fra briksen endnu): "den del er du altså ikke særlig god til!" .

Undskyld, men hvad definerer at man er god til at få inseminationer??? Hun burde være professionel nok til at vide, at man ikke skal komme med sådanne kommentarer. Det er muligt hun mente at jeg ikke var en "god nok" klient, men så burde hun holde det for sig selv. Det er sårbart nok at skulle igennem et sådant behandlingsforløb, hun havde virkelig ikke nogen situationsfornemmelse.

Anmeld

20. marts 2011

Chalala85

sus73 skriver:

Jeg havde ondt under inseminationerne (da kateteret skulle op), og ved sidste seance, sagde sygeplejersken til mig (jeg var end ikke kommet ned fra briksen endnu): "den del er du altså ikke særlig god til!" .

Undskyld, men hvad definerer at man er god til at få inseminationer??? Hun burde være professionel nok til at vide, at man ikke skal komme med sådanne kommentarer. Det er muligt hun mente at jeg ikke var en "god nok" klient, men så burde hun holde det for sig selv. Det er sårbart nok at skulle igennem et sådant behandlingsforløb, hun havde virkelig ikke nogen situationsfornemmelse.

åh nej dog, det giver jeg dig ret i, det var helt slet ikke iorden sagt. Øvøv kan godt forstå du skiftede klinik.

Anmeld

20. marts 2011

Chalala85

RiUL skriver:

Det lyder godt smukke Er sikker på at det nok skal blive godt, så I snart kan få jeres ønske bebs 

Det håber jeg bestemt også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.