Chalala85 skriver:
wow ja det kan jeg nu godt forstå.. måske et dumt spørgsmål men kan man ikke inseminerer et æg!?
Du kan evt. høre dem ad om du kan komme i behandling uden homoner hvis du er meget bange for tvillinger, så danner du jo kun dit ene æg. Nogle klinikker gør det, andre er ikke meget for det (fordi det jo så næsten vil være det samme som det man har forsøgt i et år der hjemme) ud over de selvfølgelig bliver hjulpet på vej. Men du kunne evt. høre om du kunne prøve det i f.eks 2 omgange inden du får homoner. Men vær opmærksom på, at flere klinikker ikke giver mere end 4 forsøg og hvis man har brugt to uden homer som ikke giver baby så har du så kun to tilbage hvor du kan blive stimmuleret med homoner.
Du skal også tænke på, at 90 procent at dem der bliver insermineret med to æg kun ender med at blive gravide med 1 baby, og at der også er en del som bliver gravide med tvillinger uden at have været i behandlinger. Vi ville gerne have haft tvillinger ved første behandling. Her ved nr 2. var vi glade for der kun var 1 
Ang klinikken så ved jeg, at Svend L som arbejder derude er ekspert indenfor PCO. Nu kunne jeg se, at det ikke er relevant for dig, men hvis man har det problem ville den klinik i hvertfald være en af dem jeg klart ville overveje.
Rigtig meget held og lykke, håber i hurtigt får 2 streger. 
Anmeld