Erfaring med Copenhagen Fertility Center

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Vial

Chalala85 skriver:

Ahh okay, ja så må jeg hellere lige fikse det ind i samtalen at det ønsker jeg altså ikke hvis det kan undgåes...

Ihh føler mig sådan lidt utaknemmelig når an frabeder sig et barn når nu man har svært ved det normalvis hvis du forstår.

Jeg talte rigtig meget om det til samtalerne og mens jeg gik i behandlingen, at jeg IKKE ville have tvillinger. Det hjalp ikke åbenbart.

Man kan sagens frabede sig twins. Det er noget helt andet end et enkelt barn. Graviditeten i sig selv er skide problematisk (i hvert fald for mange).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Chalala85

KaMa skriver:

Jeg talte rigtig meget om det til samtalerne og mens jeg gik i behandlingen, at jeg IKKE ville have tvillinger. Det hjalp ikke åbenbart.

Man kan sagens frabede sig twins. Det er noget helt andet end et enkelt barn. Graviditeten i sig selv er skide problematisk (i hvert fald for mange).

Det er også det jeg frygter, bækkenløsning sidste gang med en enkelt så frygter den vil komme godt igen hvis jeg skal bærer på 2

Anmeld

18. marts 2011

Dorte...

Hej

Jeg har brugt CFC hvor jeg blev insemineret med donor. Og det lykkes i første forsøg. Er super glad og lykkelig for det, men nu melder angsten sig for om det er tvillinger  Havde nemlig 2 æg da jeg blev insemineret... Det får jeg først svar på om 14 dage..

Men kan varmt anbefale klinikken, altid søde og venlige.

Anmeld

19. marts 2011

Chalala85

Dorte S. skriver:

Hej

Jeg har brugt CFC hvor jeg blev insemineret med donor. Og det lykkes i første forsøg. Er super glad og lykkelig for det, men nu melder angsten sig for om det er tvillinger  Havde nemlig 2 æg da jeg blev insemineret... Det får jeg først svar på om 14 dage..

Men kan varmt anbefale klinikken, altid søde og venlige.

wow ja det kan jeg nu godt forstå.. måske et dumt spørgsmål men kan man ikke inseminerer et æg!?

Anmeld

19. marts 2011

Becks

Chalala85 skriver:

wow ja det kan jeg nu godt forstå.. måske et dumt spørgsmål men kan man ikke inseminerer et æg!?

For ige at svarer på det spørgsmål, ved insemination, bliver sæden sprøjtet op i livmoderen og sædbamserne skal så selv finde vej til ægget. Så hvis du har mere end et æg, er det op til sædbamserne om de kan komme ind i flere..

Glæd dig til CFC, de er de skønneste mennesker derude

Anmeld

19. marts 2011

tinasmor

Chalala85 skriver:

Du kan evt. høre dem ad om du kan komme i behandling uden homoner hvis du er meget bange for tvillinger, så danner du jo kun dit ene æg. Nogle klinikker gør det, andre er ikke meget for det (fordi det jo så næsten vil være det samme som det man har forsøgt i et år der hjemme) ud over de selvfølgelig bliver hjulpet på vej. Men du kunne evt. høre om du kunne prøve det i f.eks 2 omgange inden du får homoner. Men vær opmærksom på, at flere klinikker ikke giver mere end 4 forsøg og hvis man har brugt to uden homer som ikke giver baby så har du så kun to tilbage hvor du kan blive stimmuleret med homoner.

Du skal også tænke på, at 90 procent at dem der bliver insermineret med to æg kun ender med at blive gravide med 1 baby, og at der også er en del som bliver gravide med tvillinger uden at have været i behandlinger. Vi ville gerne have haft tvillinger ved første behandling. Her ved nr 2. var vi glade for der kun var 1

Ang klinikken så ved jeg, at Svend L som arbejder derude er ekspert indenfor PCO. Nu kunne jeg se, at det ikke er relevant for dig, men hvis man har det problem ville den klinik i hvertfald være en af dem jeg klart ville overveje.

Rigtig meget held og lykke, håber i hurtigt får 2 streger.

Anmeld

19. marts 2011

Dorte...

Tror godt du kan få lov til at forsøge uden hormoner så der kun er 1 æg.

Jeg var sikker på det ikke lykkes for mig i første forsøg så var ikke så nervøs for at der var 2 æg. Jeg har en søn fra et tidligere forhold hvor vi var igennem 4 IUI og bagefter 3 IVF før jeg blev gravid. Jeg er nu alene med min søn og ville gerne have endnu et barn, så jeg er enlig og nu gravid med donor..... Så håber inderligt på der kun er 1

Anmeld

19. marts 2011

Vial

Dorte S. skriver:

Tror godt du kan få lov til at forsøge uden hormoner så der kun er 1 æg.

Jeg var sikker på det ikke lykkes for mig i første forsøg så var ikke så nervøs for at der var 2 æg. Jeg har en søn fra et tidligere forhold hvor vi var igennem 4 IUI og bagefter 3 IVF før jeg blev gravid. Jeg er nu alene med min søn og ville gerne have endnu et barn, så jeg er enlig og nu gravid med donor..... Så håber inderligt på der kun er 1

Uha, det var det samme med mig.

Jeg var sikker på, at jeg ikke sådan lige uden videre kunne blive gravid. Min enæggede tvillingesøster var i barnløshedsbehandling i 2 år før det lykkedes.

Jeg havde to æg og har i dag tvillinger - er også alene om det. Pyh, det er hårdt, men IKKE dobbelt så hårdt. Jeg ville hellere have tvillinger end et barn, der ikke gider sove eller endnu værre har kolik.

Husk på, at der stadig er større chance for en enkel trods to æg.

Fik du hormoner?

Anmeld

19. marts 2011

Dorte...

Puha er godt nok nervøs også efter jeg har læst om din historie, men man kan vel klare det når man skal ikk

Jeg fik hormoner, og det fik jeg også dengang min ex og jeg var igennem et langt forløb med IUI og IVF. Så tænkte det er vel fint nok med hormoner så chancen bliver større for at det lykkes. Men syntes godt nok der er lang tid til den første scanning om 14. dage. Tænker og spekulere meget over hvordan det nu skal gå hvis der er 2, gisp!

Anmeld

19. marts 2011

Chalala85

tinasmor skriver:

Du kan evt. høre dem ad om du kan komme i behandling uden homoner hvis du er meget bange for tvillinger, så danner du jo kun dit ene æg. Nogle klinikker gør det, andre er ikke meget for det (fordi det jo så næsten vil være det samme som det man har forsøgt i et år der hjemme) ud over de selvfølgelig bliver hjulpet på vej. Men du kunne evt. høre om du kunne prøve det i f.eks 2 omgange inden du får homoner. Men vær opmærksom på, at flere klinikker ikke giver mere end 4 forsøg og hvis man har brugt to uden homer som ikke giver baby så har du så kun to tilbage hvor du kan blive stimmuleret med homoner.

Du skal også tænke på, at 90 procent at dem der bliver insermineret med to æg kun ender med at blive gravide med 1 baby, og at der også er en del som bliver gravide med tvillinger uden at have været i behandlinger. Vi ville gerne have haft tvillinger ved første behandling. Her ved nr 2. var vi glade for der kun var 1

Ang klinikken så ved jeg, at Svend L som arbejder derude er ekspert indenfor PCO. Nu kunne jeg se, at det ikke er relevant for dig, men hvis man har det problem ville den klinik i hvertfald være en af dem jeg klart ville overveje.

Rigtig meget held og lykke, håber i hurtigt får 2 streger.

Tusind tak, jeg regner også men jeg lige vil spørge om muligheden for at starte behandling uden medmindre de selvfølgelig mener at risicien ved at få tvillinger er lille, så må vi tage beslutningen derfra.

Jeg er enormt spændt på at se hvad de siger, jeg kunne se på hjemmesiden at de tager iui uden homonbehandling hvis det er, så overvejer lidt 1 forsøg uden og hvis det ikke lykkes så tage homon i næste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.