De der plukveer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Mor Christa

Dorthe1986 skriver:

Ja det er jo lige det det er nok også fordi jeg snart gerne vil have ham ud

selvfølgelig!! og det forstår man jo godt

jeg fødte 38+2 så jeg gik heldigvis ikk over tid og alt det der. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Dorthe1986

Babyklar skriver:

Jeg har os været heldig indtil nu - men føler stadig jeg er heldig i forhold til så mange andre ..

Ja sådan har jeg det også Er godt nok glad for at jeg har undgået slem kvalme og bækkenløsning.... Har virkelig ondt af dem, der skal igennem en pinefuld graviditet

Anmeld

18. marts 2011

Dorthe1986

MissChrista skriver:

selvfølgelig!! og det forstår man jo godt

jeg fødte 38+2 så jeg gik heldigvis ikk over tid og alt det der. (:

Ej hvor dejligt! Jeg har hele tiden sagt at han godt måtte blive derinde til terminen, så jeg lige kunne få skrevet min bachelor færdig... men nu er jeg faktisk så godt som færdig med den og så ja... nu må han gerne komme

Men med de tiltagende plukveer, tror jeg heller ikke jeg når til terminen....

Anmeld

18. marts 2011

Mor Christa

Dorthe1986 skriver:

Ej hvor dejligt! Jeg har hele tiden sagt at han godt måtte blive derinde til terminen, så jeg lige kunne få skrevet min bachelor færdig... men nu er jeg faktisk så godt som færdig med den og så ja... nu må han gerne komme

Men med de tiltagende plukveer, tror jeg heller ikke jeg når til terminen....

hihi ej hvor spændende!! godt du næsten er færdig .. jeg sender lige en masse vestøv i din retning

Anmeld

18. marts 2011

Moar2011

Dorthe1986 skriver:

Ja sådan har jeg det også Er godt nok glad for at jeg har undgået slem kvalme og bækkenløsning.... Har virkelig ondt af dem, der skal igennem en pinefuld graviditet

Os mig, og som bliver sygemeldt hurtigt..

jeg havde godt no kvalme og opkast de første 2-3mdr.. men ellers intet at jeg kan være bekendt at klage over hihi-..

Anmeld

18. marts 2011

Tinehh

Dorthe1986 skriver:

Har lige et spørgsmål om plukveer, de kære damer

Altså jeg har i de sidste 3-4 dage haft rigtig mange af dem og en del murren i underlivet... Især om aftenen... det er så udmattende

Nå men jeg oplever også ofte at jeg vågner op om morgenen med  plukveer... Jeg troede mest de kom efter man havde været aktiv, lidt som et advarsel om at slappe af... Men om morgenen har jeg jo netop slappet af. Nogen der kan fortælle om det er normalt?

Hejsa..

- Uha, de plukveer! Dem kender jeg også alt for godt.. Jeg har de sidste 14 dage fået dem on and off også om morgen som dig kommer de meget normalt samt hen af aftenstid.. Men mine plukveer gør til gengæld en smule ondt.. Niv og jag ved skambenet og om i lenden..

Er selv 38+2 i dag og er lige kommet fra jordemorbesøg.. Og hun fortalte mig at det højest sandsynligt er "modningsveer" som gør det hele klar dernede til den forestående fødsel..

Så selvom det er trættende og udmattende, må vi bare hænge i!

Held & Lykke med din fødsel når den engang går i gang..

Mvh. Tine

Anmeld

18. marts 2011

Dorthe1986

MissChrista skriver:

hihi ej hvor spændende!! godt du næsten er færdig .. jeg sender lige en masse vestøv i din retning

Ja det er skønt Og mange tak for ve-støv

Anmeld

18. marts 2011

Dorthe1986

Babyklar skriver:

Os mig, og som bliver sygemeldt hurtigt..

jeg havde godt no kvalme og opkast de første 2-3mdr.. men ellers intet at jeg kan være bekendt at klage over hihi-..

Jeg havde faktisk kun kvalme i 3-4 dage inden jeg testede positiv.... Og så har jeg haft lidt kvalme om aftenen en sjælden gang i mellem, men det har været når han lige har sparket mig i mavesækken

Anmeld

18. marts 2011

Dorthe1986

Tinehh skriver:

Hejsa..

- Uha, de plukveer! Dem kender jeg også alt for godt.. Jeg har de sidste 14 dage fået dem on and off også om morgen som dig kommer de meget normalt samt hen af aftenstid.. Men mine plukveer gør til gengæld en smule ondt.. Niv og jag ved skambenet og om i lenden..

Er selv 38+2 i dag og er lige kommet fra jordemorbesøg.. Og hun fortalte mig at det højest sandsynligt er "modningsveer" som gør det hele klar dernede til den forestående fødsel..

Så selvom det er trættende og udmattende, må vi bare hænge i!

Held & Lykke med din fødsel når den engang går i gang..

Mvh. Tine

Ja der er ikke andet for Uanset hvor utålmodige vi er, kommer de små jo ikke ud før de selv vil

Men mange tak og du må også have held og lykke med din snarligt kommende fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.