De der plukveer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.015 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Dorthe1986

Har lige et spørgsmål om plukveer, de kære damer

Altså jeg har i de sidste 3-4 dage haft rigtig mange af dem og en del murren i underlivet... Især om aftenen... det er så udmattende

Nå men jeg oplever også ofte at jeg vågner op om morgenen med  plukveer... Jeg troede mest de kom efter man havde været aktiv, lidt som et advarsel om at slappe af... Men om morgenen har jeg jo netop slappet af. Nogen der kan fortælle om det er normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Moar2011

Dorthe1986 skriver:

Har lige et spørgsmål om plukveer, de kære damer

Altså jeg har i de sidste 3-4 dage haft rigtig mange af dem og en del murren i underlivet... Især om aftenen... det er så udmattende

Nå men jeg oplever også ofte at jeg vågner op om morgenen med  plukveer... Jeg troede mest de kom efter man havde været aktiv, lidt som et advarsel om at slappe af... Men om morgenen har jeg jo netop slappet af. Nogen der kan fortælle om det er normalt?

altså skal lige høre . er det i underlivet du har smerter? ..

Jeg var nemlig et smut på fødegangen igår fordi jeg har pluk veer og ondt i underlivet .. så blev undersøgt i hoved og hale hihi ..

Anmeld

18. marts 2011

Tanja1234

Jeg vågner også ved plukkeveer om morgenen og ellers kommer de gerne eftermdag/aften.

Jeg er sengeliggende, så de er nok ikke altid forbundet med fysisk aktivitet

Anmeld

18. marts 2011

Dorthe1986

Babyklar skriver:

altså skal lige høre . er det i underlivet du har smerter? ..

Jeg var nemlig et smut på fødegangen igår fordi jeg har pluk veer og ondt i underlivet .. så blev undersøgt i hoved og hale hihi ..

Det er som sådan ikke smerter, mere bare sådan en trykken der kommer indimellem

Fandt de så ud af hvorfor du havde ondt?

Anmeld

18. marts 2011

Dorthe1986

Tanja1234 skriver:

Jeg vågner også ved plukkeveer om morgenen og ellers kommer de gerne eftermdag/aften.

Jeg er sengeliggende, så de er nok ikke altid forbundet med fysisk aktivitet

Nej åbenbart ikke Men nu nærmer jeg mig jo også fødslen med hastige skridt, så det er jo nok også derfor de begynder at tage til

Anmeld

18. marts 2011

Moar2011

Dorthe1986 skriver:

Det er som sådan ikke smerter, mere bare sådan en trykken der kommer indimellem

Fandt de så ud af hvorfor du havde ondt?

Jeg havde noget baktirere i min urin, så fik behandling mod blærebetæbdelse.

+ jeg fik blev scannet indvendigt, for at se om der var snak om fødsels, det var der heldigvis ikke.. men når jeg gik eller stod for meget op, blev min livmorhals et par cm mindre pga af vægten på mavsen.. så det var hvis det der ku gi lidt smerter  så det blir nogen gode 10 uger hihi..

Anmeld

18. marts 2011

Dorthe1986

Babyklar skriver:

Jeg havde noget baktirere i min urin, så fik behandling mod blærebetæbdelse.

+ jeg fik blev scannet indvendigt, for at se om der var snak om fødsels, det var der heldigvis ikke.. men når jeg gik eller stod for meget op, blev min livmorhals et par cm mindre pga af vægten på mavsen.. så det var hvis det der ku gi lidt smerter  så det blir nogen gode 10 uger hihi..

Ja, jeg har været heldig i min graviditet, har faktisk sluppet for alle de slemme gener... Men nu her er det godt nok blevet hårdt for mig og så begynder man at blive noget så utålmodig synes jeg

Anmeld

18. marts 2011

Mor Christa

tror det er HELT normalt Du skal tænke på du er 37 uger henne!!! Det er jo lige om lidt så tror ikke du skal bekymre dig søde

Anmeld

18. marts 2011

Moar2011

Dorthe1986 skriver:

Ja, jeg har været heldig i min graviditet, har faktisk sluppet for alle de slemme gener... Men nu her er det godt nok blevet hårdt for mig og så begynder man at blive noget så utålmodig synes jeg

Jeg har os været heldig indtil nu - men føler stadig jeg er heldig i forhold til så mange andre ..

Anmeld

18. marts 2011

Dorthe1986

MissChrista skriver:

tror det er HELT normalt Du skal tænke på du er 37 uger henne!!! Det er jo lige om lidt så tror ikke du skal bekymre dig søde

Ja det er jo lige det det er nok også fordi jeg snart gerne vil have ham ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.