Testdag= negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

nielsen80

baby84 skriver:

først beklager alle de slå/stavefejl jeg fik lavet. Godt du kunne tyde det alligevel . Kan  godt forstå du er slået ud. Der er slet ikke til at overskue og tager virkelig nogle dage før man kan orientere sig mod endnu en omgang.

Det gik super med min æo. Har lige lavet et indlæg . Når det kunne ske for mig, kan du også være helt anderledes heldig og få fryseæg næste gang

Det er helt i orden, jeg er selv mestre til slåfejl Har lige skrevet i dit indlæg - det er bare så fantastisk for jer. Tror virkelig det er jeres tur nu. Jeg tør slet ikke håbe på en sådanne resultat, da vi er uforklarlige barnløse, giver det for mig ret god mening at mine æg, nok ikke er af højste kvalitet, men man har selvfølgelig lov at håbe.

Ja jeg tror det tager nogle dage - måske mer, men selvfølgelig kommer vi ovenpå igen. Det skal vi bare. Tror jeg måske tager et par dage fri fra Baby.dk, tager i byen med single veninderne  og drikker lidt rødvin - måske det kan give lidt fornyet energi at komme væk fra det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

baby84

nielsen80 skriver:

Det er helt i orden, jeg er selv mestre til slåfejl Har lige skrevet i dit indlæg - det er bare så fantastisk for jer. Tror virkelig det er jeres tur nu. Jeg tør slet ikke håbe på en sådanne resultat, da vi er uforklarlige barnløse, giver det for mig ret god mening at mine æg, nok ikke er af højste kvalitet, men man har selvfølgelig lov at håbe.

Ja jeg tror det tager nogle dage - måske mer, men selvfølgelig kommer vi ovenpå igen. Det skal vi bare. Tror jeg måske tager et par dage fri fra Baby.dk, tager i byen med single veninderne  og drikker lidt rødvin - måske det kan give lidt fornyet energi at komme væk fra det hele

okay.. det kan jeg godt forstå. Tror også det er sund at koble fra og leve lidt normalt i de perioder man har pause i behandlingen. Man har tendens til at glemme at der er et liv udenfor og hvor godt et glas rødvin med gode venner egentlig smager

Anmeld

18. marts 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Det håber jeg virkelige - men drømmen synes bare uendelig langt væk lige nu.

Det forstår jeg godt søde.. Men tro mig, når skuffelsen først har lagt sig (og det kan godt tage lang tid, hvilket er helt okay), så får du lyst til at prøve igen og til at kæmpe for jeres ønskebarn (som i helt sikkert nok skal få en dag)

Anmeld

18. marts 2011

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

ja så blev håbet slukket, har lige taget endnu en negativ test til samlingen. Puha det er godt nok hårdt at få den nedslående sandhed. Selvom jeg havde det på fornemmelsen, slår det sku stadigvæk. Har stadig ikke fået min mens., men eftersom det er 16 dage efter ÆO, er jeg ret sikker på det bare er hormonerne, som forsinker den. Føler mig helt tom indeni

Er der nogle af jer andre der ved, hvornår man kan gå i gang med næste forsøg? Vi havde jo ingen fryseæg, så skal igennem den lange behandling igen, men skal man vente en cyklus - altså skal kroppen lige have lov til at komme sig, eller kan man gå igang allerede i næste cyklus(altså fra jeg får mens. og 21 dage frem)?

ØV SØDE!!! Held og lykke næste gang!!! Lene

Anmeld

18. marts 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Det forstår jeg godt søde.. Men tro mig, når skuffelsen først har lagt sig (og det kan godt tage lang tid, hvilket er helt okay), så får du lyst til at prøve igen og til at kæmpe for jeres ønskebarn (som i helt sikkert nok skal få en dag)

Tak søde - kan ikke lige overskue næste gang, men da der jo mindst går 2 måneder, så skal jeg nok nå at blive klar.

Hvad med jer? hvordan går det med svamp og alt det andet I bøvler med.... for du snart kan komme i gang igen, og forhåbentlig denne gang ende med en velykket graviditet med en sund dejlig bebs efter 9 måneder

Anmeld

18. marts 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Tak søde - kan ikke lige overskue næste gang, men da der jo mindst går 2 måneder, så skal jeg nok nå at blive klar.

Hvad med jer? hvordan går det med svamp og alt det andet I bøvler med.... for du snart kan komme i gang igen, og forhåbentlig denne gang ende med en velykket graviditet med en sund dejlig bebs efter 9 måneder

Vi bøvler ikke med svamp, men med en slimhinde der bare ikke vil blive tyk nok Vi har ventet næsten 2 måneder på at få vores fryseæg op, så er ved at miste modet en smule Vi skal til scanning igen på tirsdag og der regner vi med at få en afklaring på, om vi kan fortsætte med projekt-fryseæg eller om vi skal holde en pause..

Så kryds fingre for os - vi har brug for det..

Anmeld

18. marts 2011

nielsen80

ønskebarn74 skriver:

ØV SØDE!!! Held og lykke næste gang!!! Lene

Hov fik vist skrevet nedenstående her til lisbeths indlæg Det var ment til dig, er bare ved siden af mig selv i dag

Anmeld

18. marts 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Vi bøvler ikke med svamp, men med en slimhinde der bare ikke vil blive tyk nok Vi har ventet næsten 2 måneder på at få vores fryseæg op, så er ved at miste modet en smule Vi skal til scanning igen på tirsdag og der regner vi med at få en afklaring på, om vi kan fortsætte med projekt-fryseæg eller om vi skal holde en pause..

Så kryds fingre for os - vi har brug for det..

Undskyld det ved jeg da godt, jeg fik ved en fejl citeret dit indlæg, ikke Ønskebarn74 undskyld er vist lidt ved siden af mig selv.

Anmeld

18. marts 2011

nielsen80

Undskyld det ved jeg da godt, jeg fik ved en fejl citeret dit indlæg, ikke Ønskebarn74 undskyld er vist lidt ved siden af mig selv.

Og du ved jeg krydser rigtig meget fingre for jer!

Anmeld

18. marts 2011

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

Hov fik vist skrevet nedenstående her til lisbeths indlæg Det var ment til dig, er bare ved siden af mig selv i dag

Det går fint her tak... Er kommet af med svampen... Så om ca. 14 dage er vi igang igen... Har 10 p-piller tilbage... Derfor jeg er ret sikker på tidspunktet...

Og jeg er sikker på i nok skal blive klar til næste omgang!!!

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.