Sunflower skriver:
Åh nej altså
Skal du ikke have taget blodprøve på klinikken?
Jeg fik jo ikke lagt æg op men jeg spurgte hvornår vi kunne prøve igen. Lægen sagde at nu fik jeg en blødning inden for en uges tid og så skulle vi vente endnu en cyklus før vi kunne komme igang. Men det er jo kort behandling - mon ikke der er forskel på de 2 behandlinger hvad angår pausen der er imellem
I hvert fald føler jeg med jer!! Jeg håber virkelig bare det er fordi du er langsom til at danne HCG
Nej den klinik jeg er tilknyttet bruger ikke blodprøver - blev selv overrasket oiver det, ville hellere have de tog en prøve, da jeg ærlig talt ikke gider at stå med flere negative test. Det er så pisse frustrende. Er ret sikker på det ikke er langsom HSG - har ingen symtomer, og hvis man regner frem skulle jeg være i 5 uge nu, så er sikker på jeg ikke er gravid!
Håber et eller andet sted at vi kan komme i gang igen hurtigt, men vil hellere ikke stresse kroppen for meget.
Vi havde også en ret nedslående ÆO oplevelse, da kun 2 ud af de 12 æg kunne bruges - og de to var ikke perfekte( kan dog overhovedet ikke sammenlines med det du oplevede, som jeg slet ikke kan forstille mig!!!!!!!!!!!!!). Sagde de noget til dig om, hvorvidt de dårlige æg er ensbetydende med meget ringe ægkvalitet, eller om det måske kan blive bedre næste gang - med andre hormoner eller doseringer?
Anmeld