Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jep jep - en mere fra Sjælland, med sne i sin have og ikke tilfreds...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen slem sne her i Horsens ....
men havde hørt fra min søster og mor der bor i kokkedal (naboby til Nivå) at i havde får en go potion igen ... og beholder det bare der gør i
Nej heldigvis ikke! Og jeg håber det bliver væk for jeg har skiftet frikadellen over til sommerdæk!
Caroline86 skriver: årh, vil du ikke nok? Vi skal i børneambulatoriet med Laura i morgen tidlig og jeg vil gerne vide hvornår vi skal regne med at køre
årh, vil du ikke nok? Vi skal i børneambulatoriet med Laura i morgen tidlig og jeg vil gerne vide hvornår vi skal regne med at køre
Det var vist slet ikke så voldsomt Nåede desværre at logge af før du skrev ...
nix ingen sne her
Vildt med det sne, her i Give nær Vejle har vi ikke set skyggen af ét eneste snefnug, heldigvis
Caroline86 skriver: Ja, bedst som man troede foråret var på vej vender sneen tilbage.. desværre forventet... Vi har fået en ordentlig sjat her til aften... hvad med Jer? Vi bor i Nivå, Nordsjælland (2990 er postnummeret hvis er en bedre vejviser)... Godt nok bor vi på Øresundshøj men det her alpetema ved jeg altså ikke om jeg er helt vild med.. hmm
Ja, bedst som man troede foråret var på vej vender sneen tilbage.. desværre forventet...
Vi har fået en ordentlig sjat her til aften... hvad med Jer?
Vi bor i Nivå, Nordsjælland (2990 er postnummeret hvis er en bedre vejviser)...
Godt nok bor vi på Øresundshøj men det her alpetema ved jeg altså ikke om jeg er helt vild med.. hmm
Overhovedet ikke..og der har heller ikke været antydningen af sne her.Faktisk er der forår i luften, lærken synger...landmændene pløjer..også selvom det er lidt køligt KærligstSussie(Som bor lidt uden for Nyborg)
det kan det bare vove på!!!
Vi skal IKKE ha mere sne, vi skal ha FORÅR!!!
lige nu skinner solen, men det er hundekoldt....
Intet sne her, men rigtig forårsvejr hele dagen
NEJ og du sender ikke noget i min retning...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128