sner det hos Jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.393 visninger
31 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Caroline86

Ja, bedst som man troede foråret var på vej vender sneen tilbage.. desværre forventet...

Vi har fået en ordentlig sjat her til aften... hvad med Jer?

Vi bor i Nivå, Nordsjælland (2990 er postnummeret hvis er en bedre vejviser)...

Godt nok bor vi på Øresundshøj men det her alpetema ved jeg altså ikke om jeg er helt vild med.. hmm

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

CiSo

her er ikke skyggen af sne... 

det er da helt vildt så meget i har fået!!! 

Anmeld

17. marts 2011

Caroline86

CiSo skriver:

her er ikke skyggen af sne... 

det er da helt vildt så meget i har fået!!! 

ja, der er ret meget! Det er faldet på lidt over 2 timer!

Håber dælme ikke det fortsætter hele natten for så kan vi da ikke komme ud i morgen...

Anmeld

17. marts 2011

Trine89

Her i Nyborg er der ikke kommet noget endnu..

Men der har været snak om at der skulle komme noget i nat.. men jeg håber det godt nok ikke.. nu var jeg lige blevet så glad for foråret. 

Anmeld

17. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977

WHAT!!!!!!???? det er helt vild - vi har ikke et fnug Bare du beholder det hos jer så er det helt ok - jeg har planer i morgen

Anmeld

17. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, vi har også fået en ordenligt sjat i Hvidovre, hm hm.

Luka kaldte på mig, mor mor der er sne i haven. Ja ja ja, tænkte jeg. Men den var god nok. De rendte begge rundt og kiggede ud af vinduerne og synes bare, at det var fantastisk, at der var sne i haven, på bilen, på vejen og de kunne nærmest ikke komme hurtig ud og kælke. Men der bremsende moren i, da de havde fået nattøj på.

Anmeld

17. marts 2011

Dictes mor

Caroline86 skriver:

Ja, bedst som man troede foråret var på vej vender sneen tilbage.. desværre forventet...

Godt nok bor vi på Øresundshøj men det her alpetema ved jeg altså ikke om jeg er helt vild med.. hmm

What!!! Nej her er der ingen sne, det gider jeg egentlig heller ikke have, hvilket er lidt dobbeltmoralsk, eftersom jeg om et par dage rejser på skiferie og op til sneen i Norge, men herhjemme skal det altså blive forår, og det kan kun gå for langsomt.

Anmeld

17. marts 2011

Caroline86

Jeanne skriver:

WHAT!!!!!!???? det er helt vild - vi har ikke et fnug Bare du beholder det hos jer så er det helt ok - jeg har planer i morgen

ja, vi skal på hosp. med Laura i morgen formiddag så jeg gider da virkelig heller ikke at vi skal bøvle med sne-trafik SUK

Anmeld

17. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977
Caroline86 skriver:

ja, vi skal på hosp. med Laura i morgen formiddag så jeg gider da virkelig heller ikke at vi skal bøvle med sne-trafik SUK

Ej det kan jeg godt forstå Jeg er sammen med mit arbejde ved at tælle skridt (national konkurrence) så vi skal jo gå ture Det er ikke så nemt når der er sne Men omvendt er det ret nemt at få de 10.000 hver dag

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

Caroline86 skriver:

Nej, i Odense er vejret mildt og snefrit!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.