Er såååååå ked af det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Magsen

Dot D skriver:

Du skal nok klare det næste gang. Da jeg tog traktorkørekort, skulle jeg svarer på et vildt åndssvagt spørgsmål, og det kunne jeg så ikke. Kan love dig at jeg læste og læste til den næste gang. Da jeg så kom derind, spurgte kørelæreren om jeg havde læst om det. JAAAAAAAAAAAAAA det havde jeg. "Nå, så ved du jo det, så behøver jeg ikke spørge dig om det", behøver jeg sige at det var lidt surt.

Så hvis du nu lige læser lidt igen, så skal det nok gå

åårh hvor nedern !! 

tak dot  DET vil jeg gøre, det passer bare sååå dårligt, Naomi er ikke lige den nemmeste for tiden og kæresten kommer ikke hjem før kl. 18-20 om aftenen  men jeg vil KLART lave mere den her gang..

synes det er SÅ pinligt at have dumpet!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Maalene

Var også første og eneste gang jeg dumpede i noget - og bestod også alle de test vi lavede inden...

Næsten hele holdet dumpede - så man kan nok være rigtig uheldig og få en svær prøve

Bestod 2. gang og er jeg også sikker på du gør

Det er meget billigere at dumpe teori end dumpe køreprøven, så er glad for det var teori og ikke kørsel jeg dumpede i - bare tænk på det og nup køreprøven uden problemer

Anmeld

17. marts 2011

Magsen

Maalene skriver:

Var også første og eneste gang jeg dumpede i noget - og bestod også alle de test vi lavede inden...

Næsten hele holdet dumpede - så man kan nok være rigtig uheldig og få en svær prøve

Bestod 2. gang og er jeg også sikker på du gør

Det er meget billigere at dumpe teori end dumpe køreprøven, så er glad for det var teori og ikke kørsel jeg dumpede i - bare tænk på det og nup køreprøven uden problemer

hvor er det underligt, det skal være lige der man skal dumpe 

eej, vidste ikke engang at teori var dyrere end køreprøven - køreprøven er jeg så slet ikke nervøs for, så den skal nok gå

taak, jeg  fingre for det ! 

Anmeld

17. marts 2011

Rosa

Nejnejnej - jeg skal op på mandag 

Knus til dig! Hvis jeg også dumper så laver vi en støttegruppe 

Anmeld

17. marts 2011

Dot D

Maggieh skriver:

åårh hvor nedern !! 

tak dot  DET vil jeg gøre, det passer bare sååå dårligt, Naomi er ikke lige den nemmeste for tiden og kæresten kommer ikke hjem før kl. 18-20 om aftenen  men jeg vil KLART lave mere den her gang..

synes det er SÅ pinligt at have dumpet!! 

Jeg skal i hvert  for dig

Anmeld

17. marts 2011

Magsen

Rosa skriver:

Nejnejnej - jeg skal op på mandag 

Knus til dig! Hvis jeg også dumper så laver vi en støttegruppe 

uuuh,  for det går bedre for dig en mig  - men min kørelærer sagde også at jeg var kommet op i en af de sværeste test's, så mon ikke du er mere heldig  ! 

taak ! jaa, DET gør vi .. 

jeg skal måske op igen på tirsdag 

Anmeld

17. marts 2011

Magsen

Dot D skriver:

Jeg skal i hvert  for dig

TAK for det !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.