Er såååååå ked af det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Magsen

er igang med at tage kørekort.. idag har jeg været oppe i teori - OG DEN VAR SÅ SVÆR - klarer normalt testene på nettet - Men jeg DUMPEDE 

Hvad skeeeer der, jeg har aldrig i mit liv dumpet noget som helst før! FRYGTER AT SKULLE OP IGEN ! Hvad nu hvis jeg dumper igen  det vil jeg slet ikke kunne holde til 

piv ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

morethanperfect

Maggieh skriver:

er igang med at tage kørekort.. idag har jeg været oppe i teori - OG DEN VAR SÅ SVÆR - klarer normalt testene på nettet - Men jeg DUMPEDE 

Hvad skeeeer der, jeg har aldrig i mit liv dumpet noget som helst før! FRYGTER AT SKULLE OP IGEN ! Hvad nu hvis jeg dumpede igen  det ville jeg slet ikke kunne holde til 

piv ..

Orr Bassi .. Sender masser af knus  Det skal nok gå ..

Anmeld

17. marts 2011

Magsen

morethanperfect skriver:

Orr Bassi .. Sender masser af knus  Det skal nok gå ..

snøft, takker 

Anmeld

17. marts 2011

musse1

Maggieh skriver:

Hvad skeeeer der, jeg har aldrig i mit liv dumpet noget som helst før! FRYGTER AT SKULLE OP IGEN ! Hvad nu hvis jeg dumper igen  det ville jeg slet ikke kunne holde til 

piv ..

du nok skal klarer det næste gang  sender en masse

Anmeld

17. marts 2011

Magsen

musse1 skriver:

du nok skal klarer det næste gang  sender en masse

Jeg SKAL klare det næste gang :/ 

taaaak 

Anmeld

17. marts 2011

Lisbeth85

Jeg dumpede også første gang.... og plejede ALDRIG at dumpe til de prøver vi lavede på holdet. Meget belastende det lige er DER, hvor det skal gå galt. Men det gik fint 2. gang... og det skal nok gå... bare vent og se

Anmeld

17. marts 2011

JacobsMoar

Æv æv æv..

til dig, du består næste gang !!!!

Anmeld

17. marts 2011

Magsen

Lisbeth85 skriver:

Jeg dumpede også første gang.... og plejede ALDRIG at dumpe til de prøver vi lavede på holdet. Meget belastende det lige er DER, hvor det skal gå galt. Men det gik fint 2. gang... og det skal nok gå... bare vent og se

iiiih, det er SÅ typisk ! VIRKELIG frustrerende :/

hmm, ja det håååber jeg !! 

Anmeld

17. marts 2011

Magsen

JacobsMoar skriver:

Æv æv æv..

til dig, du består næste gang !!!!

taaak 

Jeg SKAL ! 

Anmeld

17. marts 2011

Dot D

Du skal nok klare det næste gang. Da jeg tog traktorkørekort, skulle jeg svarer på et vildt åndssvagt spørgsmål, og det kunne jeg så ikke. Kan love dig at jeg læste og læste til den næste gang. Da jeg så kom derind, spurgte kørelæreren om jeg havde læst om det. JAAAAAAAAAAAAAA det havde jeg. "Nå, så ved du jo det, så behøver jeg ikke spørge dig om det", behøver jeg sige at det var lidt surt.

Så hvis du nu lige læser lidt igen, så skal det nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.