Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er igang med at tage kørekort.. idag har jeg været oppe i teori - OG DEN VAR SÅ SVÆR - klarer normalt testene på nettet - Men jeg DUMPEDE
Hvad skeeeer der, jeg har aldrig i mit liv dumpet noget som helst før! FRYGTER AT SKULLE OP IGEN ! Hvad nu hvis jeg dumper igen det vil jeg slet ikke kunne holde til
piv ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maggieh skriver: er igang med at tage kørekort.. idag har jeg været oppe i teori - OG DEN VAR SÅ SVÆR - klarer normalt testene på nettet - Men jeg DUMPEDE Hvad skeeeer der, jeg har aldrig i mit liv dumpet noget som helst før! FRYGTER AT SKULLE OP IGEN ! Hvad nu hvis jeg dumpede igen det ville jeg slet ikke kunne holde til piv ..
Hvad skeeeer der, jeg har aldrig i mit liv dumpet noget som helst før! FRYGTER AT SKULLE OP IGEN ! Hvad nu hvis jeg dumpede igen det ville jeg slet ikke kunne holde til
Orr Bassi .. Sender masser af knus Det skal nok gå ..
morethanperfect skriver: Orr Bassi .. Sender masser af knus Det skal nok gå ..
snøft, takker
Maggieh skriver: er igang med at tage kørekort.. idag har jeg været oppe i teori - OG DEN VAR SÅ SVÆR - klarer normalt testene på nettet - Men jeg DUMPEDE Hvad skeeeer der, jeg har aldrig i mit liv dumpet noget som helst før! FRYGTER AT SKULLE OP IGEN ! Hvad nu hvis jeg dumper igen det ville jeg slet ikke kunne holde til piv ..
Hvad skeeeer der, jeg har aldrig i mit liv dumpet noget som helst før! FRYGTER AT SKULLE OP IGEN ! Hvad nu hvis jeg dumper igen det ville jeg slet ikke kunne holde til
du nok skal klarer det næste gang sender en masse
musse1 skriver: du nok skal klarer det næste gang sender en masse
Jeg SKAL klare det næste gang :/
taaaak
Jeg dumpede også første gang.... og plejede ALDRIG at dumpe til de prøver vi lavede på holdet. Meget belastende det lige er DER, hvor det skal gå galt. Men det gik fint 2. gang... og det skal nok gå... bare vent og se
Æv æv æv..
til dig, du består næste gang !!!!
Lisbeth85 skriver: Jeg dumpede også første gang.... og plejede ALDRIG at dumpe til de prøver vi lavede på holdet. Meget belastende det lige er DER, hvor det skal gå galt. Men det gik fint 2. gang... og det skal nok gå... bare vent og se
iiiih, det er SÅ typisk ! VIRKELIG frustrerende :/
hmm, ja det håååber jeg !!
JacobsMoar skriver: Æv æv æv.. til dig, du består næste gang !!!!
taaak
Jeg SKAL !
Du skal nok klare det næste gang. Da jeg tog traktorkørekort, skulle jeg svarer på et vildt åndssvagt spørgsmål, og det kunne jeg så ikke. Kan love dig at jeg læste og læste til den næste gang. Da jeg så kom derind, spurgte kørelæreren om jeg havde læst om det. JAAAAAAAAAAAAAA det havde jeg. "Nå, så ved du jo det, så behøver jeg ikke spørge dig om det", behøver jeg sige at det var lidt surt.
Så hvis du nu lige læser lidt igen, så skal det nok gå
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128