Paraplyklapvogn med ud til gate ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

LIZO

vi skal rejse til london til sommer. og vi har lige betilt fly billetter, vi ringet til fly selvskabet.

vi fik afvide at der var 2 muligheder. vi kan aflever den sammen med tasker når vi tjekker ind, eller aflevere den ved gaten.. vi skulle bare i god til der til og be personalet om at tage sig af det...

vi skal rejse fra kasstrup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Swerg

Sallisørøver skriver:

altså... tror også det kommer an på hvad rejseselvskabet siger...  der var mange da jeg tog flyet (flyene) mod Texas med Noah... jeg troede der var bagage vogne hvor børn kunne sidde i eller klapvogne til rådighed i ALLE lufthavne til gaten... men NEEEJJJJJ... måtte løbe med håndbagage og 16kg dødsvægt gennen bruxelles lufthavn fordi min flyver fra kastrup var forsinket så skulle nå mit fly  og i NEw york. heller ingen.. men igen.. så mange.. og når i ikke skal så langt og med en masse mellemlandinger er der bagage vogne med plads til børn og låneklapvogne i CPH lufthavn...

SHIT det lyder hårdt !!!! :O

GODT vi ikke skal SÅ langt

Anmeld

17. marts 2011

Swerg

LIZO skriver:

vi skal rejse til london til sommer. og vi har lige betilt fly billetter, vi ringet til fly selvskabet.

vi fik afvide at der var 2 muligheder. vi kan aflever den sammen med tasker når vi tjekker ind, eller aflevere den ved gaten.. vi skulle bare i god til der til og be personalet om at tage sig af det...

vi skal rejse fra kasstrup

Lyder godt !!! Vi har også tænkt os at være nogen ''af de første''

Anmeld

17. marts 2011

Kamulla

Elias<3 skriver:

SHIT det lyder hårdt !!!! :O

GODT vi ikke skal SÅ langt

hehe... ja.. og havde ingen dollers i kontanter da jeg kom til new york og de skulle tjekkes ind igen et andet sted.. og deres bagagevogne kostede penge.. ja.. så står du bare der med 2 kæmpe kufferter, en unge og en ret stor håndbagage... hmmm

Anmeld

17. marts 2011

LIZO

Elias<3 skriver:

Lyder godt !!! Vi har også tænkt os at være nogen ''af de første''

vores er enda en alm klapvogn..  men vi har tænkt at leje en boks den kan ligge i, så vi aflevere den med taskerne

Anmeld

17. marts 2011

Karina H Voigt

De sidste par gange hvor vi har rejst med Sterling fra Kastrup. Har vi haft vores paraplyklapvogn med ud til gaten. man får bagagemærke på og så mener jeg også at der var noget specialseddel på om at man måtte få den med til gaten.

og det er sådan en her. cybex klapvogn

Anmeld

18. marts 2011

Nemesis

Elias<3 skriver:

eej lækkert !!

Hvor går turen hen ?? Hvor længe skal du rejse? Så kunne du jo evt. give et feedback

Håber sådan at vi kan få vores med

Vi skal til indonesien i 14 dage. vi skal til et bryllup i jakarta og så tager vi ogs en uge på Bali.

Jeg tror ikke vi får klapvognen med til gaten, men det plejer at vøre okay når man skal hjem igen.

Faktisk var det sådan at sidst jeg rejse langt så fik vi den allerede ved mellemlandingen og havde den så der ud til gaten.

ellers er de små bagagevogne som der er mange af.især efter sikkerhedkontrollen de har en barnesæde ala indkøbsvogne..så det kan bruges. Det er kun hvis det er midt i sovetid det bliver noget hø.

Mon ikke du er taget afsted inden vi kommer hjem??

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.