Paraplyklapvogn med ud til gate ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.249 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Swerg

Undskyld undskyl undskyld for ALLE mine spørgsmål omkring ferier, lufthavnen, klapvogne mm ! Men jeg er bare SÅ uviden omkring alt det her ..

Dejligt at i kan hjælpe mig , er blevet meget klogere !!

Vi skal til gran canaria, skal rejse med TUIfly nordic og har en paraplyklapvogn der vejer 9 kg, og kan selvfølgelig klappes sammen.. nogen siger at man må ha den med til gaten, andre siger at man IKKE kan ! Hvad er Jeres erfaringer ?

Jeg LOVER at det er mit sidste spørgsmål, ellers må jeg oprette mig som ano, så i ikke ved hvem det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Muffinmus

kommer meget an på selskabet. Nogle vil gerne give lov mens andre ikke vil, ring og spørg dem,

Fløj fra Tirstrup lufthavn med århus charter, der måtte vi godt, billund siger ofte nej til det....

Anmeld

17. marts 2011

Nemesis

I kastrup fik jeg sidst af vide at det er sikkerhedskontrollen der siger nej og at INGEN får deres egne klapvogne igennem..

Men om det er rigtigt eller hvad ved jeg ikke.

Lufthavnen har nogle man kan låne..de er bare oftest ikke til at finde og ikke særlige lækre.

:-) sisse som selv skal flyve på tirsdag

Anmeld

17. marts 2011

Halbschön

Elias<3 skriver:

Undskyld undskyl undskyld for ALLE mine spørgsmål omkring ferier, lufthavnen, klapvogne mm ! Men jeg er bare SÅ uviden omkring alt det her ..

Dejligt at i kan hjælpe mig , er blevet meget klogere !!

Vi skal til gran canaria, skal rejse med TUIfly nordic og har en paraplyklapvogn der vejer 9 kg, og kan selvfølgelig klappes sammen.. nogen siger at man må ha den med til gaten, andre siger at man IKKE kan ! Hvad er Jeres erfaringer ?

Jeg LOVER at det er mit sidste spørgsmål, ellers må jeg oprette mig som ano, så i ikke ved hvem det er

Hvor skal du rejse fra?

Anmeld

17. marts 2011

Swerg

R&N skriver:

Hvor skal du rejse fra?

Vi skal rejse fra Kastrup

Anmeld

17. marts 2011

Swerg

MariaE skriver:

kommer meget an på selskabet. Nogle vil gerne give lov mens andre ikke vil, ring og spørg dem,

Fløj fra Tirstrup lufthavn med århus charter, der måtte vi godt, billund siger ofte nej til det....

Okay, tak ! Må prøve at ringe imorgen .. Vi skal flyve fra kastrup

Anmeld

17. marts 2011

Swerg

ladydan1 skriver:

I kastrup fik jeg sidst af vide at det er sikkerhedskontrollen der siger nej og at INGEN får deres egne klapvogne igennem..

Men om det er rigtigt eller hvad ved jeg ikke.

Lufthavnen har nogle man kan låne..de er bare oftest ikke til at finde og ikke særlige lækre.

:-) sisse som selv skal flyve på tirsdag

eej lækkert !!

Hvor går turen hen ?? Hvor længe skal du rejse? Så kunne du jo evt. give et feedback

Håber sådan at vi kan få vores med

Anmeld

17. marts 2011

Kamulla

Elias<3 skriver:

altså... tror også det kommer an på hvad rejseselvskabet siger...  der var mange da jeg tog flyet (flyene) mod Texas med Noah... jeg troede der var bagage vogne hvor børn kunne sidde i eller klapvogne til rådighed i ALLE lufthavne til gaten... men NEEEJJJJJ... måtte løbe med håndbagage og 16kg dødsvægt gennen bruxelles lufthavn fordi min flyver fra kastrup var forsinket så skulle nå mit fly  og i NEw york. heller ingen.. men igen.. så mange.. og når i ikke skal så langt og med en masse mellemlandinger er der bagage vogne med plads til børn og låneklapvogne i CPH lufthavn...

Anmeld

17. marts 2011

Halbschön

Elias<3 skriver:

Okay, Billund har nemlig klapvogne i lufthavrn man kan låne ud til gaten.. Hvis i selv skal ha klapvogn med på ferien, så tjek lige denne hjemmeside http://www.airshells.com/ den er bestemt prisen værd!

Anmeld

17. marts 2011

Kamulla

hov... de er forresten over det hele.. ellers spørg du en ansat som viser dig hen til en.. der er alm parplyklapvogne og brio klapvogne til rådighed.. igen af dem jeg så var klamme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.