Nogle andre som har svært ved at komme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

TheLittleOne

Jeg så det godt da jeg havde skrevet det også tænkte jeg at der helt sikkert var nogen som vil kigge og kommentere....

Undskyld at jeg skuffede jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

TheLittleOne

Dot D skriver:

Men nu HAR jeg prøvet, det går lidt, men så går den ned. Så det skete også for mig

Øv hvor er det bare træls!!!

Kan jeg få dig til at prøve igen imorgen ???

Anmeld

17. marts 2011

Dot D

TheLittleOne skriver:

Øv hvor er det bare træls!!!

Kan jeg få dig til at prøve igen imorgen ???

Ja, hvis jeg husker/når det, så skal jeg nok lige prøve, har ca 200 sider der skal læses inden tirsdag plus et par kager, der skal laves og så liiiige et dåbstræf med spaghetti og kødsovs. men mon ikke jeg trænger til lidt "ro" og så når det??

Anmeld

17. marts 2011

Jibbe

BlyViol skriver:

min første tanke var også.. "nå det var da ret friskt ikke at være ano" men det var så ik det

Det troede jeg også :-)

Anmeld

17. marts 2011

ZamanogDania

Hahahahha jeg tænkt nu får vi da en spændelig debat, men næ nej det handler om en hjemmeside.
Jeg kan sige dig det Jeg er skuffet

Hahahahhaha

Anmeld

17. marts 2011

Lisbeth85

isabellamor skriver:

så ved man at man har en dirty mind...  ^_^

- Tror der er mange med de tanker

Anmeld

17. marts 2011

morethanperfect

Hahahaha .. Geniel overskrift når det er såå sent og de fleste er trætte  

Anmeld

17. marts 2011

eElak

Dot D skriver:

Tror jeg er træt, for den overskrift sagde ikke lige "Specialkøbmanden" til mig, hi hi... Men jeg har ikke været derinde de sidste dage, så kan desværre ikke svarer dig, men nu vil jeg prøve

Tak fordi du bekræfter mig i at det ikke bare er mig som tænker beskidte tanker.. 

Anmeld

17. marts 2011

Majeha

De sidste mange ugers tid, har den også drillet mig. Siden fryser hver gang man skifter side, og det tager en krig at komme igennem de sider, jeg vil ind på. Det dur min tålmodighed slet ikke til

Håber snart det ordner sig for os alle sammen

Anmeld

17. marts 2011

Dot D

KaLee skriver:

Tak fordi du bekræfter mig i at det ikke bare er mig som tænker beskidte tanker.. 

Hi hi, fortalte det lige til manden, han kunne ikke se det sjove i det, eller han viste det i hvert fald ikke Men godt vi er flere, der er "trætte"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.