Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ind på specialkoebmanden ??
Jeg har prøvet i et par dage nu, men den lukker fuldstændig ned!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tror jeg er træt, for den overskrift sagde ikke lige "Specialkøbmanden" til mig, hi hi... Men jeg har ikke været derinde de sidste dage, så kan desværre ikke svarer dig, men nu vil jeg prøve
så ved man at man har en dirty mind... ^_^
Maalene skriver: Haha - undskyld, men troede debatten handlede om noget HELT andet, da jeg så overskriften
Haha - undskyld, men troede debatten handlede om noget HELT andet, da jeg så overskriften
hahah også mig..
Aftenes griner for mit vedkommende
min første tanke var også.. "nå det var da ret friskt ikke at være ano" men det var så ik det
Dot D skriver: Tror jeg er træt, for den overskrift sagde ikke lige "Specialkøbmanden" til mig, hi hi... Men jeg har ikke været derinde de sidste dage, så kan desværre ikke svarer dig, men nu vil jeg prøve
Jeg tænkte præcis det samme.. Og så tænkte jeg hvorfor er den under ordet er frit..
quar20 skriver: hahah også mig.. Aftenes griner for mit vedkommende
Maalene skriver: Haha - lige præcis
Haha - lige præcis
Også for mit vedkommende.
TheLittleOne skriver: ind på specialkoebmanden ?? Jeg har prøvet i et par dage nu, men den lukker fuldstændig ned!!!
Men nu HAR jeg prøvet, det går lidt, men så går den ned. Så det skete også for mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128