Insemination- hvem fik tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Maise86

Chalala85 skriver:

Hvor er det vildt. håber vi kan få samme held, hvilken klinik var i på?!

Vi kom hos Henrik Skensved i Hillerød og har kun godt at sige om ham! håber det snart vil lykkes hos jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Nana88

Maise86 skriver:

Vi kom hos Henrik Skensved i Hillerød og har kun godt at sige om ham! håber det snart vil lykkes hos jer!

Det er jeg meget glad for at hører, der er jeg i behandling :-)

Skal have min første insemination i maj :-)

Anmeld

18. marts 2011

smokin

KaMa skriver:

Nemlig ja!

Første inseminering. Fik mild stimulering med puregon og en ægløsningsprøjte.

Havde to flotte æg, men lægen lovede mig, at det ikke blev tvillinger. DET blev det. Fik en skøn søn og en dejlig datter.

Ville du da helst have haft 1 barn kun? (Jeg VED godt man ikke sige det sådan... men håber du forstår hvad jeg mener)

Anmeld

18. marts 2011

smokin

Rebecca55 skriver:

Ja som en anden også har sagt, så venter jeg trillinger og blev insemineret en gang.

Så vidt jeg husker er der 10 procent chance for tvillinger og 2 eller1 procent chance for trillinger, ved insemination.

Hvis i selv skal i behandling, så held og lykke til jer,

Det er altså helt vildt at du skal have trillinger..... 

Anmeld

18. marts 2011

Chalala85

Maise86 skriver:

Taaak  det håber jeg også det gør.

Anmeld

18. marts 2011

Maise86

Nana88 skriver:

Det er jeg meget glad for at hører, der er jeg i behandling :-)

Skal have min første insemination i maj :-)

De er virkelig dygtige og virkelig søde mennesker! Rigtig meget held og lykke!

Anmeld

18. marts 2011

Nana88

Chalala85 skriver:

Taaak  det håber jeg også det gør.

Chalala85: Hvornår er planen da at du skal insemineres?

Anmeld

18. marts 2011

Chalala85

Nana88 skriver:

Chalala85: Hvornår er planen da at du skal insemineres?

Så langt er jeg slet ikke endnu, skal til samtale på onsdag og får lagt en plan derfra.

Anmeld

18. marts 2011

SiLiMiMa

har ikke selv, men kender 2 par - en fra min første mødregruppe og min kærestes onkel....

heise

Anmeld

18. marts 2011

Vial

Zette skriver:

Ville du da helst have haft 1 barn kun? (Jeg VED godt man ikke sige det sådan... men håber du forstår hvad jeg mener)

Ja FOR POKKER!

Det er stort set umuligt at være enlig mor til spædbørnstvillinger. Nu går det bedre, men opgaven er fuldstændig uoverskuelig, når der er modgang. Fx var vi alle tre syge i sidste uge. Det var helt latterligt. Man kommer hurtig til at være vågne i flere døgn af gangen. Det tror jeg er lettere med ét barn, da man vel kan hvile lidt, når det barn endelig er lidt rolig.

Min økonomi er gået af fløjten, da jeg har måtte flytte fra dyr lejlighed, der ikke kan sælges for at bo samme by som mine forældre. Er fyret fra jobbet, da det ikke kan gå at arb. i København og bo i Roskilde.

Jeg har aldirg været til babysvømning, babybio. Socialt samvær med veninder og venner har været fuldstændig dødt de første 5 mdr nu er det på lavt blus.

Vores hverdag er overdrevet struktureret for at det hele kan gå. Jeg har fået seneskedehindebetændelse i skuldrene og kronisk ondt i ryggen af at slæbe på to KÆMPE babyer konstant.

Plus at graviditeten var præget af aflastning og en masse angst for at miste.

Så nej, det var bestemt ikke sådan jeg havde forestillet mig.

Jeg skulle jo bare være singlehygge gravid og få hyggebaby, hvor der var babysvømning, babybio og hyx med veninder i hele barslen. Sådan blev det så ikke..

Det skal så siges, at jeg har fået noget helt andet. TO lækre unger. De har hinanden og vi er en rigtig lille familie med en super god og tæt relation til mormor og morfar. At have tvillinger er noget helt specielt, og jeg ville slet ikke bytte. Sådan er det heldigvis også. Plus at mine børn er super lette - blandt andet fordi, at jeg har været nødt til at være en konsekvent mor med en forudsiglig dagligdag. Det er noget, som babyer trives med jo.

Pyyh, den blev da lige lang.. hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.